تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت١٧٠٠ کانون فرهنگی هنری مساجد در خراسان رضوی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی از فعالیت ١٧٠٠ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین عبداللهی مسئول در جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر در استان خراسان رضوی ١٧٠٠ کانون فرهنگی هنری مسجد داریم افزود: از این تعداد ٦٧٨ کانون شهری، ١٠٢٠ کانون روستایی،٢٩ کانون تخصصی، ٢٧ کانون مصلی و ٢٣ کانون دانشگاهی می باشد.

وی با اشاره به اینکه ١٦ مرکز خانه های دیجیتال در استان وجود دارد، افزود:همه تلاش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، مناطق ویژه و شهرستانها بر این بوده است که تمام تکالیف محوله ستاد عالی کانون های مساجد کشور را بر اساس تفاهم نامه در تمام حوزه ها انجام دهیم.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه حداقل سرانه واریزی به هر کانون ٤٠٠ هزار تومان و میانگین پرداخت ٧٠٠ هزار تومان است، گفت:همکاران در دبیرخانه کانون های مساجد استان و مناطق ویژه دستورالعمل ها و اصول ستاد عالی را مطالعه و آگاه هستند و وظایف محوله را به خوبی انجام می دهند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت١٧٠٠ کانون فرهنگی هنری مساجد در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..