تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک‌شده بازی Lost in Random برای PS4

3/5 - (2 امتیاز)

داستان بازی Lost in Random روی ایون (Even) متمرکز است که برای نجات خواهر خود یعنی آد (Odd) از محدوده‌ی امن خارج می‌شود. البته که این دو اسم در زبان انگلیسی معانی متفاوتی دارند. پس بازی هم صرفا آن‌ها را به‌عنوان دو نام جالب معرفی نمی‌کند. بلکه ذره‌ذره‌ی پتانسیل به وجود آمده به‌لطف آن‌ها را محترم می‌شمارد. دیالوگ‌ها که از نویسندگی فکرشده و بسیار خوب برخوردار هستند، بارها روی همین مفاهیم متفاوت مانور می‌دهند. در حقیقت طی لحظاتی که شخصیت‌های فرعی گوناگون مشغول خطاب کردن ایون در جمله‌های خود هستند، چندین و چند مرتبه می‌توان نام او را هم‌معنی با «عدد زوج»، «حتی» یا «مساوی» دانست.

بازی Lost in Random در دنیایی که استادانه طراحی شده است جریان دارد و یک افسانه و داستان گاتیک را روایت می‌کند. داستان این بازی علی‌رغم تیرگی خود، گرمای دلچسبی دارد و نویسندگی آن نیز جذاب و عالی به‌نظر می‌رسد. داستان این بازی تاثیر گذار است و شما را نسبت به وقایع آینده دچار استرس می‌کند. همچنین این بازی دارای مکانیزم‌های مبارزه‌ی واقعاً منحصر به فرد است و تجربه‌ی آن از ابتدا تا انتها لذت بخش خواهد بود. با وجود برخی از انیمیشن‌های ناخوشایند، Lost in Random دارای مکانیزم‌های مبارزه‌ی هوشمندانه و منحصر به فرد است و دنیای آن نیز مملو از شگفتی، رمز و راز و هیجان است.

Lost in Random PS4-xmrallx

Update v1.01; ID: CUSA19591 + BACKPORT by CyB1K

دانلود-بازی-Lost-in-Random-ps4

در یک دنیا که ملکه‌ی پلید آن تنها شخصی است که اجازه‌ی داشتن تاس را دارد و مردم در شش قلمرو متفاوت سرزمین او زندگی می‌کنند، سازنده می‌تواند فریب کشش ایده‌ی خود را بخورد؛ تا طی همه‌ی لحظات به اشتباه تنها روی ستم‌کاری حاکم قدرتمند متمرکز باشد و به‌صورت غیرمستقیم از این بگوید که چگونه قدرتمندها عملا تبدیل به کنترل‌کننده‌ی شانس مردم می‌شوند. بازی Lost in Random فراتر از برداشت‌های اولیه‌ی گیمر می‌رود. این‌جا کلمات بی‌دلیل از دهان شخصیت‌ها به بیرون پرتاب نشده‌اند و بعضا یک صحبت ساده و اختیاری با فردی مخفی‌شده در گوشه‌ی مسیر، چند ساعت بعد در ذهن بازیکن پررنگ می‌شود و اهمیت خود را نشان می‌دهد.

منبع توضیحات: زومجی و گیم‌فا

*/ ]]> تصاویر-بازی-Lost-in-Random-ps4 تصاویر-بازی-Lost-in-Random-ps4 تصاویر-بازی-Lost-in-Random-ps4 تصاویر-بازی-Lost-in-Random-ps4 تصاویر-بازی-Lost-in-Random-ps4 تصاویر-بازی-Lost-in-Random-ps4 info

Play the odds in Lost in Random™, a gothic fairytale-inspired action adventure where every citizen’s fate is determined by the roll of a dice.

Ruled by a wicked Queen, the kingdom of Random is divided into six shadowy realms where life is dictated by a cursed black dice. In this story, from the award-winning Swedish game studio Zoink and penned by Eisner Award-winning Adventure Time and Marvel Comics The Unbeatable Squirrel Girl author Ryan North, you’ll join Even, a penniless girl who’s down on her luck, in a dark quest to save her beloved sister. With her companion Dicey, a small and strange living dice, Even must learn to embrace the chaos of Random, uncovering an age-old tale with a modern message.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 (or at least FW5.05 in case of using Backported update by CyB1K)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک‌شده بازی Lost in Random برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..