تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه شهدا را با گوشت و پوست و روح خود ادامه خواهیم داد/ گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است

ساعت: 10:34 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973010

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: خدا را شاکر هستیم که بر خوان نعمت شهدا نشسته ایم و راه آنان را با پوست و گوشت و استخوان و روح خود ادامه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ، صبح امروز در نخستین کنگره شهدای کارمند استان که در راستای اجلاسیه 4000 شهید گستان که در حال برگزاری است، گفت: اولین اجلاسیه 4000 شهید استان از آذر ماه سال 94 به همت عزیزان استان خصوصا فرماندهی معظم سپاه نینوا و با مسئویت استاندار و مدیران کل دستگاه ها کلید خورد.

وی افزود: به مدت یک سال بالغ بر 4000 برنامه در استان اقدام شد ، در 25 آبان افتتاحیه اجلاسیه را با میزبانی گلستانی های مقیم پایتخت در تهران افتتاح کردیم و از آن روز تا 25 آذر برنامه های متنوع اعم از کنگره بزرگ شهدای اهل سنت و کنگره شهدای دانشجویی برگزار شده و امروز کنگره بزرگ کارمندان استان در شرف عملیات است و برنامه های متنوع دیگری در روزهای منتهی به اختتامیه در دست اجراست.

طهماسبی خطاب به حضار متذکر شد: عزیزان قدر این نعمت را بدانید، امروز بزرگترین رخداد فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی در جامعه استان گستان دارد به راه خودش ادامه می دهد، این ظرفیت طی دو دهه گذشته در استان بی بدیل بوده و هست و باید قدر آن را دانست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم ما کارکنان، روسا، مدیران، دانشگاهیان، ورزشکاران و هنرمندان استان راه عزیزان شهید را استمرار ببخشیم چرا که شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همینطور شهدای دفاع مقدس در قهقهه مقدس خویش «عند ربهم یرزقون» هستند.

وی گفت: خداوند را شاکریم که بر خوان نعمت شهدا نشتسه ایم و راه این بزرگواران گرانقدر را با پوست و گوشت و استخوان و روح خود ادامه خواهیم داد.

 طهماسبی در پایان با اشاره به دیدار 15 آذر جمعی از اعضای شورای سیاستگذاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با مقام معظم رهبری بیان کرد: در آن جلسه که شرفیاب حضور در محضر مقام عظمای ولایت شدیم بر موضوع وحدت استان گلستان اشاره شد، بی تردید استان گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است.

گفتنی است استان گلستان 4000 شهید به خونه نهفته از اقشار مختلف تقدیم نظام و انقلاب کرده است که 124 شهید گلگون کفن آن از قشر کارمندان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه شهدا را با گوشت و پوست و روح خود ادامه خواهیم داد/ گلستان نمونه بارز وحدت در ملل مسلمان جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..