تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل ۳۰ ساله مستأجران مغازه‌های موقوفه امامزاده زین‌العابدین سنخواست رفع شد

ساعت: 10:46 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 969738

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای گرمه و جاجرم:

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای گرمه و جاجرم گفت: به همت این نهاد مشکل 30 ساله مستأجران مغازه‌های تجاری موقوفه امامزاده زین‌العابدین (ع) شهر سنخواست این شهرستان رفع شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمه و جاجرم با گرامیداشت فرارسیدن دهه وقف، از حل مشکلات 30 ساله مستأجران مغازه‌های موقوفه امامزاده زین‌العابدین (ع) شهر سنخواست خبر داد.

 

وی افزود: 27 باب مغازه موقوفه امامزاده زین‌العابدین (ع) سنخواست که در آنها زمین موقوفه به‌صورت عرصه در اختیار مستأجران قرار داده شده بود، برای سال‌های متمادی محل اختلاف نحوه حق و حقوقات موقوفه و مستأجران و تنظیم قراردادهای با حق و بدون حق بود اما امسال خوشبختانه با همکاری اداره حقوقی اداره کل اوقاف استان این مشکل حل و فصل شد و تاکنون 11 نفر از مستأجران این موقوفات، معوقات خود را پرداخت و اجارات را به‌روز کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا در ادامه اظهار کرد: در شهرستان گرمه هم امسال شاهد پیشرفت 100 درصدی درزمینهٔ به‌روزرسانی اسناد اجاره موقوفات شهرستان بودیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای حفظ موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان، به‌روزرسانی اسناد اجاره است، ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 13 وقف جدید در شهرستان‌های گرمه و جاجرم به ثبت رسیده است.

 

حجت‌الاسلام صالحی‌نیا همچنین از ساخت شبستان در امامزاده زین‌العابدین (ع) سنخواست خبر داد و افزود: پی‌ریزی این طرح انجام شده و همچنین تربت‌خانه این امامزاده هم اخیراً آیینه‌کاری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل ۳۰ ساله مستأجران مغازه‌های موقوفه امامزاده زین‌العابدین سنخواست رفع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..