تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور دانشجویان خارجی 22 کشور در جشنواره ملی رویش

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از شرکت دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاههای کشور برای اولین بار در جشنواره رویش خبر داد.

حضور دانشجویان خارجی 22 کشور در جشنواره ملی رویشبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در نشست خبری ششمین جشنواره ملی رویش بیان کرد:برای اولین بار در ششمین جشنواره بخش مهمان را داریم که مربوط به دانشجویان غیرایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای سراسرکشور هستند.

وی با اشاره به اینکه از 6 دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، شهیدبهشتی، صنعتی امیرکبیر و بین المللی امام خمینی قزوین در این بخش جشنواره دانشجوی غیرایرانی شرکت می کنند، افزود: به طور کلی این دانشجویان از 22 کشور در ششمین جشنواره ملی رویش شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی برای این نوع دانشجویان بیان کرد: تعدادی از دانشجویان خارجی مرکز زبان آموزی دانشگاه بین المللی امام خمینی نیز در جشنواره رویش حاضر می شوند.

کجوری افزود: علاوه بر زمینه سازی برای حضور دانشجویان خارجی در این جشنواره به طور کلی برنامه هایی جهت اعزام آنها از دانشگاه امام خمینی به مرقد امام رضا(ع) در اردیبهشت و خرداد امسال طی دوگروه دختران و پسران انجام داده ایم.

ایرجی کجوری درباره مجموعه کارگاهها و پنلهای ششمین دوره جشنواره ملی رویش اظهار داشت: در این جشنواره کانونهای فرهنگی و فیلم، فرهنگسازی و محیط زیست، فضای مجازی(فرصت ها و تهدیدها)، پیشگیری از آسیب های ناشی از مصرف و سوءمصرف مواد مخدر، حقوق دانشجویی و گذشته،حال و آینده کانونها برگزار می شود.

وی یادآور شد: برنامه ها و آثار شرکت کننده در این دوره از جشنواره ملی رویش به نسبت دوره های گذشته گسترده تر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور دانشجویان خارجی 22 کشور در جشنواره ملی رویش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..