تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدترین انسان‌ها از نگاه خداوند چه کسانی هستند؟

بازخوانی خطبه هفدهم نهج البلاغه؛

امام علی (ع) در خطبه هفدهم نهج البلاغه، ویژگی‌های بدترین انسان‌ها از نگاه خداوند را توصیف ‌می‌کند.

بدترین انسان‌ها از نگاه خداوند چه کسانی هستند؟به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام علی (ع) در خطبه هفدهم کتاب نهج البلاغه در مورد موضوعی مهم سخن به میان می‌آورد و می‌فرماید: دشمن‌ترین آفریده‌ها نزد خدا دو نفرند؛ اول مردی که خدا او را به حال خود واگذاشته و از راه راست دور افتاده است؛ دل او شیفته بدعت است و مردم را گمراه کرده، به فتنه انگیزی می کشاند. راه رستگاری گذشتگان را گم کرده و طرفداران خود و آیندگان را گمراه ساخته است. بار گناه دیگران را بر دوش کشیده و گرفتار زشتی‌های خود نیز است.

امام علی (ع) شاخص‌های دومین افراد که دشمن خدا هستند را اینطور بیان می کند و می فرماید: دومین گروهی که دشمن سرسخت خدا هستند، مردمانی هستند که مجهولاتی به هم بافته و در میان انسان‌های نادان امت جایگاهی پیدا کرده اند؛ در تاریکی‌های فتنه فرو رفته و از مشاهده صلح و صفا کورند. چیزی را بسیار جمع‌آوری می‌کنند که اندک آن به از بسیار است، تا آنکه از آب گندیده سیراب شوند و دانش و اطلاعات بیهوده فراهم آورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدترین انسان‌ها از نگاه خداوند چه کسانی هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..