تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجله PC Magazine – ژانویه ۲۰۲۲

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود مجله PC Magazine – مجله PC

| شماره ژانویه ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-PC-Magazine

مجله‌ی PC Magazine برای آن‌دسته از خریداران و مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی مناسب است که قصد دارند از اخبار روز اطلاع پیدا کرده و به‌طور جامع نقد و بررسی محصولات را مشاهده کنند. این مجله یک برند آنلاین و قابل اعتماد است که به بحث و بررسی درمورد محصولات آزمایشی پرداخته و در کنار آن، اخبار مهم دنیای فناوری و سخت‌افزار را نیز بررسی می‌کند. در بخش‌هایی از این مجله، راهنمای خرید به‌همراه تحلیل و بررسی تخصصی ویژگی‌های محصولات نیز آورده شده است. خوانندگان این مجله می‌توانند از اطلاعات جامع آن، برای تصمیم گیری آگاهانه برای خرید استفاده کرده و مشاوره‌های دیگران و متخصصین را نیز مطالعه کنند.

مجله PC Magazine شامل طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها است که می‌توانید به رایانه‌های شخصی، پرینترها، دوربین‌های دیجیتالی و انواع خدمات آن‌ها اشاره کنیم. هرکدام از این محصولات صفحه‌ی ویژه‌ای در مجله دارند و به‌صورت جامع بررسی شده‌اند. حتی مقالات مقایسه دو محصول مشابه نیز در این مجله موجود است و می‌توانید همراه با اطلاعات به روز دنیای فناوری پیش بروید.

ژانویه ۲۰۲۱

اولین ویرایش از مجله‌ی سال جدید یعنی ژانویه ۲۰۲۱ را می‌توانید در ادامه دریافت کنید. مجله شامل ۱۴۵ صفحه رنگارنگ است که با بهترین کیفیت ممکن و در قالب فایل PDF آماده شده است. در این شماره راهنمای کاملی در مورد تاثیر تکنولوژی روی سلامتی و بدنسانی خواهیم داشت و می‌توانید المان‌های مختلفی را در این زمینه بررسی کنید.

دانلود-مجله-PC-Magazine-ژانویه-2021

می ۲۰۲۱

در این شماره قصد داریم که در مورد رویداد Detox 2021 صحبت کرده و اطلاعات پیرامون آن را بررسی کنیم. این شماره اطلاعات پیرامون تکنولوژی کامپیوتر را بررسی کرده و می‌توانید در جریان آن‌ها قرار بگیرید. تصاویر جذابی هم آماده شده است که در کنار مقالات اختصاصی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

مجله-PC-Magazine

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با تکنولوژی سیلیکون آشنا شوید که در آمریکا توسعه پیدا کرده و می‌تواند ساخت و تولید دستگاه‌های مختلف را در آینده با تحولات شگرف روبرو کند. شاید بتوانیم نمونه بارز آن را در گوشی‌های آیفون اپل بدانیم که از سال گذشته، تراشه M1 در آن‌ها استفاده می‌شود.

مجله-PC-Magazine

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با سریع‌ترین ISP های سال آشنا شده و ببینید که سرعت اینترنت در جهان به چه سمتی در حال پیشرفت است. می‌توانید مقایسه سرعت اینترنت در کشورهای مختلف جهان را نیز داشته باشید و مطالعه‌ای روی آینده اینترنت انجام دهید.

مجله-PC-Magazine

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید مقایسه جالبی بین اینتل و AMD داشته باشید و تحلیلی روی امکانات هرکدام نیز انجام دهید. می‌توانید نبرد بین پردازنده‌ها را دنبال کرده و ببینید که چه بازی‌هایی بهترین عملکرد را در این پردازنده‌ها خواهند داشت. از پردازنده‌های برتر بازار هم رونمایی خواهیم کرد.

مجله-PC-Magazine

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با سریع‌ترین شبکه‌های موبایلی آشنا شوید. به مناسب قدرت گرفتن شبکه ۵G به این مباحث خواهیم پرداخت و در ادامه هم به سراغ قدرت گرفتن دستگاه‌های موبایلی در مقایسه با لپ تاپ‌ها و کامپیوترها خواهیم پرداخت.

مجله-PC-Magazine

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعات در مورد اطلاعات هکرها و نحوه ناپدید کردن ردپاهای خود از اینترنت در هر پلتفرمی دریافت کنید. این شماره تصاویر و مقاله‌های جالبی هم داشته و به‌صورت کاملا نوین، مباحث پیرامون هک اخلاقی و حریم خصوصی را در اینترنت بررسی می‌کند.

مجله-PC-Magazine

نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید در مورد نرم‌افزارهای میکرو اطلاعاتی را کسب کنید که در ویندوز ۱۱ نقش مهم‌تری خواهند داشت. اطلاعات دیگری از ویندوز جدید مایکروسافت هم در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید در ادامه مقاله‌هایی با تصاویر جالب مشاهده کنید.

مجله-PC-Magazine

ژانویه ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید راهنمای جامعی از سلامت در حوزه دیجیتال مطالبی را خوانده و ذهن خود را در امنیت کامل قرار دهید. این نکات در هر زمانی جذاب و خواندنی هستند و شما می‌توانید کاملا از آن بهترین استفاده را ببرید. این شماره کامل‌تر از شماره‌های دیگر تهیه شده است.

مجله-PC-Magazine

info

Business buyers and consumers of computing and consumer electronic products turn to PC Magazine as the trusted online brand for lab-based product reviews, news, buying guides, expert analysis and commentary, and special features. Our readers use this information to make informed purchasing decisions for themselves and to advise others on a wide range of products from desktops and printers to digital cameras and software and services.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجله PC Magazine – ژانویه ۲۰۲۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..