تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکواندوکار ایران از رقابت های گرندپری باکو حذف شد

به گزارش روز شنبه فدراسیون تکواندو، رقابت های گرندپری 2016 تکواندو به میزبانی شهر باکو در جمهوری آذربایجان و در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» در حال برگزاری است.
اسبقی در نخستین دیدار خود به مصاف «کانستنتین مینین» روس دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا 2016 رفت و با قبول شکست 4 بر 5 شکست از دور رقابت ها حذف شد.
روز گذشته نیز «آرمین هادی‌پور» در دومین مبارزه خود مقابل «تای هون کیم» کره ای و دارنده مدال برنز بازیهای المپیک 2016 ریو نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.
مسابقات فینال گرندپری G8 است و به دارندگان مدال طلا 80 امتیاز، نقره 48 امتیاز و برنز 28.8 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.
همچنین در دومین روز این رقابت های مبارزات تکواندوکاران اوزان منهای 57 و به علاوه 67 کیلوگرم زنان و منهای 68 و به علاوه 80 کیلوگرم مردان در حال پیگیری است.
در این دوره از مسابقات 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رده بندی اعلام شده در ماه اکتبر به مصاف یکدیگر می‌روند تا در نهایت مدال آوران 4 وزن منهای 58، منهای 68، منهای 80 و به علاوه 80 کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن منهای 49، منهای 57، منهای 67 و به علاوه 67 کیلوگرم زنان در آخرین رویداد سال 2016 معرفی شوند.
ورزشی**9029**1584
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکواندوکار ایران از رقابت های گرندپری باکو حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..