تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال محرومیت خداداد عزیزی

خداداد در پایان بازی با پیکان برافروخته شد و حملات تندی به داور مسابقه داشت.

مدیر فنی تیم سیاه جامگان آن قدر از دست داور گله مند بود که حتی در صحبت های خودمانی به خبرنگاران گفته بود باید چه مسیر را پیش رویم که داور به سود ما سوت بزنند!
به نظر می رسد حرف هایی که خداداد در پایان بازی با پیکان بر زبان آورده باعث محرومیت او خواهد شد. خصوصا که پخش این صحبت ها در برنامه این هفته 90 بازتاب گسترده رسانه ای خواهد داشت.
به نوعی حرف های خداداد حمله به سلامت داوران هم هست.
کمیته انضباطی در برخورد با خطای خداداد به ماده 67 آیین نامه انضباطی مراجعه خواهد کرد که در آن به ممنوعیت اعتراض به تصمیمات فنی داوران اشاره صریح شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال محرومیت خداداد عزیزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..