تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر جنگل – دی ۱۴۰۰

اولین رای باشید!

مجموعه والپیپر جنگل (Wood landscapes) – دی ماه ۱۴۰۰

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-جنگل-دی-1400

جنگل‌ها همواره به‌عنوان منشا اصلی طبیعت شناخته می‌شوند و جایی هستند که گونه‌های مختلف جانوری در آن زندگی می‌کنند. جنگل‌های وسیع زیادی در کره زمین داریم که حتی از وسعت یک کشور کامل نیز بزرگ‌تر هستند و می‌توانیم به جنگل‌های آمازون اشاره کنیم. متاسفانه وسعت جنگل‌ها سال به سال کمتر می‌شود و به‌دلیل دخالت انسان در اکوسیستم و همچنین گسترش شهرها، سالیانه شاهد سوختن و از بین رفتن میلیون‌ها هکتار از جنگل‌ها هستیم. در این مجموعه قصد داریم که تصاویر زیبایی از جنگل‌های سرتاسر اروپا، آمریکا، آفریقا و دیگر مناطق جهان را برای شما فراهم کنیم. همه‌ی این تصاویر کیفیت بالا و درخشانی دارند و می‌توانید به‌طور مستقیم و دسته‌ای، آن‌ها را روی دسکتاپ کامپیوتر و لپ تاپ خودتان تنظیم کنیم.

سری اول – ۱۰ دی ماه

در این سری عکس‌های بسیار زیبایی از طبیعت جنگل را برای شما آماده کرده‌آیم و می‌توانید در روز و شب از موقعیت‌های مختلف جنگل تصاویری به‌همراه داشته و آن‌ها را تنظیم کنید. این والپیپرها کیفیت بالایی دارند و با سایز مناسب در اختیار شما خواهند بود.

والپیپر-جنگل-دی-1400

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر جنگل – دی ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..