تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش قاتل استقلال به حرف‌های فردوسی‌پور

واکنش قاتل استقلال به حرف‌های فردوسی‌پور

ورزش > لیگ برتر - عادل در ابتدای گزارش بازی خود گفته بود فرزاد حاتمی مهاجم گلزنی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزی که عادل فردوسی پور در گزارش بازی استقلال و تراکتورسازی گفت فرزاد حاتمی بازیکن گلزنی نیست، این بازیکن دو گل زد تا جواب عادل فردوسی پور را در زمین بازی داده باشد. فرزاد قاتل استقلال بود و با دو گلی که به ثمر رساند باعث برد تراکتورسازی شد. وقتی درباره حرف های عادل از فرزاد حاتمی پرسیدیم، خندید و گفت: «اصلا در جریان نبودم. تازه از شما می شنوم که عادل این حرف را زده است. او بچه خوبی است و حالا نظرش این بوده. خدا را شکر که توانستم گل بزنم و باعث برد تیمم شوم.» او درباره شوخی هایش با رحمتی در زمین بازی می گوید: «از اول بازی با هم شوخی می کردیم. من و مهدی خیلی شوخی داریم. حالا چیز خاصی نبود و بهتر است حرف ها بین خودمان دو تا بماند.»

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش قاتل استقلال به حرف‌های فردوسی‌پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..