تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک هندبالیست دیگر لژیونر می‌شود

کد خبر: ۴۳۸۶۵۲

۴۳  بازدید

هندبالیست تیم شهرداری کاشان تصمیم دارد لژیونر شود و بین دو راهی تونس و مقدونیه قرار دارد.

خبرگزاری فارس: امین یوسفی‌نژاد که در تیم شهرداری کاشان بازی می‌کند بندی در قراردادش دارد تا اگر پینهاد خارجی داشت بتواند از این تیم جدا شود. او کاپیتان تیم ملی جوانان و عضو تیم ملی بزرگسالان است که برای نفت و گاز گچساران هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا بازی کرد و توانستند چهارم شوند. بازی‌های تماشایی‌اش در جام باشگاه‌های آسیا در اردن کار خودش را کرد و وی مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است.

تونسی‌ها دوست دارند که این هندبالیست ایرانی هر چه زودتر روانه این کشور شود تا با تیم مطرح نادی الفریقی این کشور تمرین کند، امین یوسفی نژاد اما هنوز برای عقد قرارداد با این تیم تصمیم قطعی نگرفته است. باشگاه تونسی بهترین تیم لیگ هندبال این کشور است و همچنین قدمتی 96 ساله دارد که آن را به یکی از معتبرترین باشگاه‌های آفریقا بدل کرده و به آن لقب کلوب آفریکن داده‌اند. از طرفی هم متالورگ مقدونیه خواهان جذب این ملی‌پوش هندبال ایران است.

در حال حاضر افشین صادقی در گوساوو سوئیس، ایمان جمالی در مشکووبرست بلاروس، محسن باباصفری در گزتپه ترکیه، شاهو نصرتی،  استوابخارست رومانی، سجاد استکی در دیناموبخارست رومانی، الله کرم استکی در دیناموبخارست رومانی، سید علیرضا موسوی در دیناموبخارست رومانی، دانیل کومایش نژاد در مالمو سوئد و ساسان موسی خانی در تیم ازمیر در لیگ دسته اول ترکیه حضور دارند.

حال باید دید که یوسفی‌نژاد بازی در بهترین تیم تونس را انتخاب می‌کند یا ترجیح می‌دهد در تیمی باشد که در قاره و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک هندبالیست دیگر لژیونر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..