تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bonfire Peaks v1.0.25c برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

2.5/5 - (2 امتیاز)

بازی Bonfire Peaks یکی از آثار پیکسلی جالب است که با حرکت به اطراف و برداشتن جعبه‌های مخصوص، باید هر مرحله را پشت سر گذاشته و معماهای بازی را به سرانجام برسانید. بازی توسط کوری مارتین توسعه داده شده است و یک تجربه هنری همراه با گرافیک جالب را می‌توانید داشته باشید. پازل‌های بازی ماهرانه طراحی شده است و دنیایی جذاب و دوست داشتنی در خدمت شما قرار دارد. می‌توانید مراحلی را دنبال کنید که در خدمت یک هدف بزر‌گتر بوده و جهان هنری بازی را از همان ابتدا درک خواهید کرد. بازی تجربه‌ای دقیق با گیم‌پلی تنظیم شده دارد که هر بازیکنی را به خود جلب می‌کند.

Bonfire Peaks v1.0.25c PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Bonfire-Peaks

بازی Bonfire Peaks چالش‌های ارزشمندی به‌همراه داشته و مکانیسم‌های جدیدی را معرفی می‌کند. این مکانیسم‌ها شما را علاقه مند کرده و احتمالا تا پایان آن پیش خواهید رفت. محیط اطراف این پازل‌ها طراحی جالبی دارند و کات سین‌هایی را خواهیم دید که اصلا انتظارش را نداشتیم. گذشته کاراکتر اصلی بازی کم کم روایت شده و خواهید دانست که او چرا جعبه‌هایی از مواد مختلف را برداشته و آن‌ها را می‌سوزاند. تنها کافی است که به عمق داستان بازی توجه کرده و ببینید که او چه دورانی را سپری کرده و به اینجا رسیده است. المان‌های دیگری در بازی وجود دارند که مراحل معمایی را چالش برانگیز کرده و باید تفکر بیشتری روی آن‌ها داشته باشید.

در این بازی دریاها و جزیره‌هایی را هم می‌بینیم که صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کنند. بازی بارقه‌هایی از المان‌های اکشن را هم معرفی کرده و گاهی اوقات تیرهایی به سمت کاراکتر بازی پرتاب می‌شود. او تک و تنها باید این معماها را انجام داده و شعله‌ها را همچنان در بازی Bonfire Peaks سوزان و فروزان نگه دارد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Bonfire-Peaks تصاویر-بازی-Bonfire-Peaks تصاویر-بازی-Bonfire-Peaks تصاویر-بازی-Bonfire-Peaks تصاویر-بازی-Bonfire-Peaks تصاویر-بازی-Bonfire-Peaks info

Move onwards, move upwards, and leave nothing behind. Bonfire Peaks is a puzzle game about closure, by Corey Martin and published as well as co-produced by Draknek, creator of A Monster’s Expedition and Cosmic Express.

Navigate expertly designed puzzles in a breathtakingly lovely voxel-based world. Filler content has been burned away to create a perfectly fine-tuned experience, filled with richly rewarding challenges and surprising new mechanics that’ll keep sparking your interest right through to the end.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: 1.8 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 3000

DirectX: Version 9.0

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SiMPLEX:

1) ابتدا دقت کنید که آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bonfire Peaks v1.0.25c برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..