تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر ۸K – دی ۱۴۰۰

اولین رای باشید!

مجموعه والپیپر ۸K زیبا (۸k Wallpapers) – دی ماه ۱۴۰۰

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-8K-دی-1400

شاید برای‌تان جالب باشد که یک عکس ۸K چه جلوه‌ای می‌تواند روی دسکتاپ شما داشته باشد. اگر نمایشگری دارید که از این کیفیت پشتیبانی می‌کند، این سری از والپیپرها می‌تواند برای‌تان جالب باشد. در این پست ما قصد داریم که تصاویری در سری‌های مختلف آماده کنیم که هرکدام فارغ از موضوعی که دارند، با کیفیت بالای ۸K در اختیار شما خواهند بود. فراموش نکنید که مانیتور شما باید توانایی پشتیبانی از این حجم کیفیت بالا را داشته باشد. تصاویر کم تعداد هستند و ما به دلیل ایجاد تعادل در سایز کلی، در سری‌های مختلف آن را به شما ارائه خواهیم کرد.

سری اول – ۱۰ دی ماه

در این سری تصاویری بسیار با کیفیت همراه با حجم بالا آماده کرده‌ایم که تنوع خوبی دارند و برحسب علاقه می‌توانید آن‌ها را دریافت کرده و استفاده کنید. البته باید مانیتور مناسبی برای این منظور داشته باشید تا بتوانید جزئیات واقعی را تماشا کنید.

والپیپر-8K-دی-1400

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر ۸K – دی ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..