تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر کریسمس ۲۰۲۲ – دی ۱۴۰۰

اولین رای باشید!

مجموعه والپیپر کریسمس ۲۰۲۲ (Christmas Wallpapers) – دی ماه ۱۴۰۰

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-کریسمس-دی-1400

سال جدید میلادی ۲۰۲۲ تا کمتر از چند روز دیگر فرا می‌رسد و ما در این مطلب قصد داریم که مجموعه‌ای از بهترین والپیپرهای مخصوص این عید را برای‌تان آماده کنیم. مجموعه‌ی این تصاویر با کیفیت خارق‌العاده و همراه با جزئیات بسیار آماده شده است و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. این تصاویر در رنگ‌بندی‌های مختلف و فرمت JPG یا PNG برای‌تان آماده شده است. تصاویر بیشتر جنبه‌ی هنری دارند و به‌صورت کاملا جدید طراحی شده‌اند. این تصاویر را می‌توانید برای والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ خود تنظیم کرده و آن‌ها را به‌صورت چرخشی نمایش دهید. کریسمس ۲۰۲۲ امسال حال و هوای دیگری دارد و شما نیز می‌توانید این حال و هوای جذاب را به کامپیوتر خود هدیه دهید. تیم دانلودها نیز فرا رسیدن سال جدید میلادی را به تمامی مسیحیان جهان تبریک می‌گوید.

سری اول – ۱۰ دی ماه

کریسمس ۲۰۲۲ می‌تواند متفاوت از کریسمس دو سال گذشته باشد. چرا که ویروس کرونا تقریبا اواخر عمر خود را سپری می‌کند و بالاخره خانواده‌ها می‌توانند دور هم جمع شده و این عید را جشن بگیرند. در این مجموعه نیز عکس‌های جالبی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

والپیپر-کریسمس-دی-1400

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر کریسمس ۲۰۲۲ – دی ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..