تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!

برترین ها: گاهی مدل لباس پوشیدن و تیپ هایی که آقایان می زنند نه تنها مورد سلیقه خانم ها نیست بلکه آنها را نیز فراری می دهد! همه ما در دنیای مد ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم، اما برخی آقایان عادات لباس پوشیدنی دارند که از نظر خانم ها بسیار زننده و ناخوشایند است.

پس اگر می خواهید که دل فردی را به دست آورید یا که همسرتان از شما راضی باشد، از شیوه های لباس پوشیدنی که در اینجا برایتان آورده ایم به شدت خودداری کنید.

ژاکت جین در روزهای گرم سال

اگر چه ژاکت های جین هیچگاه از مد نمی افتند، اما پوشیدن آنها در روزهای گرم سال چندان به دل نمی نشیند. به علاوه، باعث می شود که بدن تان عرق کند و در نهایت کسی جرات نزدیکی به شما را نداشته باشد.

 

کلاه کپ برعکس

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

شاید شما فکر کنید که خانم ها کلاه برعکس روی سرتان را دوست دارند اما واقعیت چیز دیگری است. از نظر آنها شما نه تنها جذاب تر نمی شوید بلکه آنها را نیز از خود می دانید. 

 

کت خیلی تنگ یا خیلی گشاد

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

اگر می خواهید کت به تن کنید، دقت کنید که آن درست اندازه تن تان باشد. کت های خیلی گشاد یا خیلی تنگ نشان دهنده کم اهمیتی شما به ظاهرتان است. پس اگر می خواهید جذابیت خود را بیشتر کنید، کتی که انتخاب می کنید باید فیت تن تان باشد.

 

طرح های عجیب و غریب تی شرت

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

اگر از پوشیدن تی شرت هایی با طرح های عجیب و غریب لذت می برید، بهتر است آنها را در خانه خود بپوشید زیرا دیگران، به خصوص خانم ها، علاقه ای به دیدن آنها ندارند. 

 

صندل با جوراب

اگر چه پوشیدن صندل با جوراب در آلمان رواج دارد اما خوشبختانه یا بدبختانه، ما در آن کشور زندگی نمی کنیم.

 

دمپایی طرح کراکس

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

درست است که دمپایی های کراکس برای کنار دریا بسیار مناسب است اما اگر می خواهید با خانمی به کنار دریا بروید، بهتراست که از پوشیدن این مدل دمپایی به شدت خودداری کنید. 

 

تی شرت هایی که شکم تان را بیرون می اندازند

تی شرت های تنگ یا کوتاه شکم را بیرون می اندازند، پس پیشنهاد می کنیم که شکم بزرگ تان را برای خودتان نگه دارید و از نشان دادن آن به دیگران به شدت بپرهیزید. اگر تی شرتی که به تن می کنید سایز تن تان باشد، دیگر این مشکلات را نخواهید داشت.

 

جا موبایلی کمری

شاید برای شما راحت باشد که موبایل تان را روی جا موبایلی روی کمرتان قرار دهید اما قبل از این کار، به نظر خانم های اطراف تان نیز توجه کنید. از نظر آنها این مدل هیچ جذابیتی ندارد.

 

چندین لایه لباس طرح دار

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

پوشیدن چند دست لباس طرح دار در آن واحد، ظاهر را بهم ریخته و شلوغ نشان می دهد. اگر چه برخی از خانم ها بدون توجه به این قانون، این گونه لباس می پوشند اما دیدن ظاهری این چنینی برای آقایان غیر قابل تحمل است.

 

بلند کردن موهای کم پشت و بستن آنها

اگر موهایتان ریخته و دیگر پر پشتی سابق را ندارد، بهتر است از بلند کردن آنها خودداری کنید زیرا کم پشتی آن بیشتر به چشم می آید.

 

پنهان کردن کچلی سر به هر قیمتی

خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند 

ریخت موها یا کچلی فرایندی است که اکثر آقایان دیر یا زود به آن دچار می شوند. بنابراین اگر موهایتان ریخته، بهتر است به جای غصه خوردن، خجالت کشیدن یا سعی بر پنهان کردن آن، آن را جزوی از زندگی تان بپذیرید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

 

ریش و سبیل کم پشت

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

اگر ریش و سبیل پر پشتی ندارید، بهتر است که از بلند کردن آنها خودداری کنید زیرا در این صورت نه تنها کم پشتی آنها بیشتر به چشم می آید، بلکه از جذابیت چهره شما نیز می کاهد.

 

موی گردن

بدترین صحنه برای خانم ها این است که آقایان ریش نداشته باشند اما گردن شان پر از مو باشد. 

 

موهای نامرتب صورت

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

اگر ریش و سبیل خود را بلند می کنید، به تمییزی و مرتب بودن آنها نیز اهمیت دهید، در غیر این صورت هیچ خانمی علاقه ای به نگاه کردن چهره شما نخواهد داشت.

 

ریش برای صورت های چاق

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

اگر صورتی گرد و چاق دارید، ریش چاقی آن را تشدید می کند، به شرط آن که هم از پهلوها و هم از زیر چانه تان، آن را امتداد دهید.

 

جوراب سفید با کت و شلوار مشکی

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

اگر کت و شلواری مشکی به تن کرده اید، ظاهر کلاسیک خود را با جورابی سفید خراب نکنید. مایکل جکسون تنها مردی بود که مجوز این کار را داشت.

 

شلوار سفید

پوشیدن پیراهن یا تی شرت سفید مشکلی ندارد اما اگر حرف از شلوار سفید به میان آمد، بهتر است که به آن «نه» بگویید.

 

شلوار سه ربع 

شلوارهای سه ربع بر تن خانم ها بسیار هم زیباست اما آقایانی که شلوار سه ربع می پوشند، هیچ جذابیتی برای خانم ها ندارند.

 

شلوار جین خیلی کوتاه، گشاد یا بزرگ

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

باز هم می گوییم که شلوار جینی به تن کنید که درست اندازه تن تان باشد. 

 

شلوارهایی که روی زمین کشیده می شوند

شلوارهای بلندی که روی زمین کشیده می شوند، ظاهر شما را شلخته و کثیف نشان می دهد و هیچ خانمی تمایلی به برقراری ارتباط با این تیپ مردان را ندارد.

 

کراوات خیلی بلند یا خیلی کوتاه

لازم نیست خیلی سخت بگیرید. اگر خودتان نمی توانید کراوات تان را ببندید، از شریک زندگی تان بخواهید که آن را برای شما ببندد. اگر کراواتی خیلی بلند یا خیلی کوتاه تر از حد معمول ببندید، مطمئنا مورد تمسخر خانم ها قرار خواهید گرفت.

 

شلوارهای جیب دار

 خانم ها کدام تیپ مردانه را نمی پسندند

همه ما به خوبی می دانیم که خانواده شلوارهای شش جیب به کل از مد افتاده است، پس حتی اگر یکی از آنها را در کمد لباس هایتان دارید، بهتر است که آن را از لیست انتخابی تان حذف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..