تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی دیگر از دانش‌آموزان حادثه سرویس مدرسه در قائم‌شهر، در گذشت/ وانت نیسان، سرویس مدرسه بود

یکی دیگر از دانش‌آموزان حادثه سرویس مدرسه در قائم‌شهر، در گذشت/ وانت نیسان، سرویس مدرسه بود

جامعه > حوادث - میزان نوشت: با مرگ دانش آموز مجروح حادثه تصادف سرویس مدرسه در قائم شهر میزان تلفات این حادثه به دو نفر افزایش یافت.

یکشنبه چهاردهم آذر امسال یک دستگاه وانت با سرویس مدرسه دختران دبیرستانی در قائم شهر برخورد کرد. در این تصادف متاسفانه یکی از دانش آموزان در دم جان سپرد و دو نفر دیگر که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان راضی قائمشهر منتقل شدند.

در حالی که تلاش پزشکان برای نجات جان دو دختر دانش آموز ادامه داشت، صبح امروز یکی از دانش اموزان به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی دیگر از دانش‌آموزان حادثه سرویس مدرسه در قائم‌شهر، در گذشت/ وانت نیسان، سرویس مدرسه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..