تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش جدید درمان طاسی سر و افزایش تراکم مو

روش جدید درمان طاسی سر و افزایش تراکم مو طاسی چیست؟

طاسی به ریزش مو یا عدم وجود مو گفته می شود و به نام آلوپسی نیز شناخته می شود؛ طاسی معمولاً بیشتر روی پوست سر دیده می شود، اما می تواند در هر جایی از بدن که مو رشد می کند اتفاق بیفتد. ریزش مو و طاسی به دلایل زیادی می تواند رخ دهد، برخی از علل شایع تر عبارتند از:

* افزایش سن

* تغییر در هورمون ها

* بیماری منجر به ریزش مو (به نام تلوژن افلوویوم)

* سابقه خانوادگی طاسی

به طور کلی هرچه ریزش مو زودتر شروع شود، شدیدتر خواهد شد. اما طاسی سر نمیتواند ناشی از موارد زیر باشد:

* گردش خون ضعیف در پوست سر

* شوره سر

* استفاده مداوم از کلاه

بسته به نوع طاسی، علائم ظهور آن متفاوت خواهد بود؛ طاسی سر در انواع مردانه و زنانه وجود دارد:

1- الگوی طاسی مردانه: الگوی طاسی مردانه معمولاً ارثی است و می تواند در هر سنی شروع شود. ریزش مو در این نوع طاسی اغلب در جلو، پهلوها یا تاج سر شروع می شود؛ برخی از مردان ممکن است دچار یک لکه طاسی یا فقط ریزش خط رویش مو شوند و برخی دیگر ممکن است تمام موهای خود را از دست بدهند.

2- الگوی طاسی زنانه: اگر چه این نوع طاسی کمتر شایع است، اما الگوی طاسی زنانه با الگوی مردانه تفاوت دارد، به این شکل که موهای خانم ها معمولاً در تمام سر نازک شده اما خط مو حفظ می شود. معمولاً اولین علامتی که زنان ممکن است ببینند، مشاهده قسمت وسیعی از پوست سر از لای موهاست. الگوی طاسی زنانه به ندرت منجر به ریزش تمام مو می شود.

روش جدید درمان طاسی سر و افزایش تراکم مو

روش های موجود برای درمانی طاسی

برای درمان طاسی سر باید به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا در ابتدا علت ریزش مو و طاسی شما را تشخیص دهد، سپس روش های درمانی موثر را در اختیار شما خواهد گذاشت. اکثر انواع و اشکال طاسی درمانی ندارند که موجب بازگشت کامل موها شود، اما برخی از انواع طاسی بدون درمان و یا با برطرف کردن علت آن از بین می روند.

برخی از درمان هایی که برای ریزش موها شناخته شده اند شامل داروهای تقویت رشد مو (مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید)، کاشت مو و لیفت و پیوند پوست سر هستند. این روش ها برای موثر بودن و نتیجه بخشی نیاز به یک سری شرایط اولیه دارند که بیمار علاوه بر سلامت جسمی باید از آنها برخوردار باشد،

به عنوان مثال داشتن بانک موی سالم و کافی برای کاشت مو؛ همچنین در این روش امکان جلوگیری از روند ریزش مو و طاسی سر وجود ندارد. همچنین روش های دارویی تنها به صورت موقت سرعت ریزش مو را کاهش می دهند و دارویی مانند فیناستراید عوارض جانبی بسیار ماندگاری نیز دارد.

روش جدید درمان طاسی سر و افزایش تراکم مو

در کنار روش های معرفی شده برای درمان طاسی، روش نوین میکرو اسکالپ روش قطعی برای برطرف کردن مشکل طاسی سر می باشد و باعث افزایش تراکم مو می شود. اسکالپ برای رفع طاسی سر در خانم ها و آقایان استفاده می شود که به شکل نقطه ای در قسمت های جلوی سر آقایان و به شکل هاشور و شبیه سازی مو در قسمت های کم پشت سر خانم ها انجام می شود.

از مهمترین مزایای میکرواسکالپ علاوه بر پوشش نواحی کم پشت مو، پوشاندن مناطقی از سر و ابرو که دارای زخم و اسکار سوختگی یا بخیه هستند نیز می باشد، همچنین برای افرادی که به دلیل حادثه قسمتی از موهای سر خود را از دست داده اند یا دارای آلوپسی هستند موثر می باشد.

انجام اسکالپ سر حتی قبل یا بعد از روش کاشت مو نیز توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود، زیرا می تواند نقاط خالی بین موها را که امکان کاشت نداشته یا مو رشد نخواهد کرد بپوشاند و در افرادی که از قبل پیوند مو انجام داده اند نیز برای پوشاندن خط بخیه موثر است.

این روش نیز مانند بسیاری از روش های زیبایی، در صورتی که توسط یک فرد متخصص و باتجربه انجام شود نتایجی کاملاً طبیعی داشته و عوارض جانبی و دوران نقاهتی نخواهد داشت.

اسکالپ سر چیست؟

میکرواسکالپ سر روشیست که در آن رنگدانه های طبیعی، توسط دستگاه های مخصوص ظاهر مو را زیر لایه سطحی پوست شبیه سازی میکند اما در واقع مویی در پوست سر کاشته نمی شود. دستگاه مورد استفاده در این روش دستگاه پزشکی بوده که توسط کارتریج سوزنی بسیار ظریفش رنگ هایی را به طور ویژه برای پوست سر تولید شده اند را وارد پوست می کند.

نتایج اسکالپ سر برای درمان طاسی کاملاٌ مشابه فولیکول های مو بوده و تشخیص آن از موی واقعی کار دشواریست، چرا که متخصص اجرای میکرو اسکالپ پس از انتخاب دقیق رنگ، رنگدانه ها را در عمق و جهت مناسب پوست قرار می دهد. انجام اسکالپ سر به عنوان روشی بدون درد شناخته می شود و در ابتدای کار ممکن است کمی سوزش در نواحی که کارتریج وارد می شود احساس شود؛

همچنین برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند از پمادهای بی حسی موضعی استفاده خواهد شد. همانطور که گفته شد میکرو اسکالپ عوارض جانبی قابل توجه یا ماندگاری ندارد و تنها ممکن است شاهد قرمزی پوست، خارش و پوسته پوسته شدن آن به مدت دو تا سه روز باشید.

روش جدید درمان طاسی سر و افزایش تراکم مو

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اسکالپ سر تفاوت های زیادی با تاتو دارد و نباید با آن یکی در نظر گرفته شود. مهمترین تفاوت های اسکالپ با تاتو در رنگدانه های مورد استفاده می باشد که جوهر تاتو ماده شیمیایی اما رنگدانه اسکالپ مواد طبیعی می باشد.

همچنین ظرافت دستگاه و روش های مورد استفاده در اسکالپ سر بسیار پیشرفته تر از تاتو می باشد که نتایجی ظریف و کاملاً طبیعی را به همراه دارد، همچنین تکنیک های مورد استفاده در اسکالپ بهداشتی، دقیق تر و مدرن می باشد که منجر به کاهش درد در حین اجرا و ظرافت نتیجه نهایی خواهد داشت.

یکی از مهمترین موارد برای انجام اسکالپ این است که مراحل اجرای آن باید در یک کلینیک یا مطب پزشکی معتبر انجام شود، زیرا متقاضیان باید از نظر سلامت پوست سر و بیماری های مرتبط بررسی شوند. بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته مرکز تخصصی اسکالپ دکتر آیرملو با استفاده از تکنیک های نوین و تجهیزاتی پیشرفته خدمات خود را توسط متخصصین با تجربه ارائه می کند.

در این کلینیک جدیدترین روش های انجام میکرواسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن برای نواحی ابرو، ریش، لب و خط چشم با هزینه ای متناسب بر اساس شرایط هر متقاضی ارائه می شود. همچنین خدمت مشاوره به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین نیز برای بررسی واجد شرایط بودن افراد در مرکز اسکالپ ایرانا انجام میشود.

شماره تماس مرکز اسکالپ ایرانا : 02122388750 – 09123332580

وب سایت : www.clinicirana.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش جدید درمان طاسی سر و افزایش تراکم مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..