تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جدید هیئت داوری خانه سینما مشخص شد

فرهنگ > سینما - قاسم قلی‌پور رییس دوره جدید هیئت داوری خانه سینما شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از انتخاب اعضای جدید هیئت داوری خانه سینما از سوی اعضای شورای عالی داوری قاسم قلی‌پور به عنوان نماینده هیئت مدیره خانه سینما در هیئت داوری انتخاب شد.

هیئت داوری در نخستین جلسه خود، با حضور تمامی اعضا و نماینده اداره کل سینمایی حرفه‌ای به اتفاق آرا قاسم قلی‌پور را به دلیل حضور موثر و تجارب ارزشمند پیشین خود به عنوان رییس هیئت برگزیدند.

همچنین پدرام اکبری و سیدمهدی خادم از سوی اعضای این هیئت به ترتیب به عنوان نایب رییس و دبیر هیات داوری انتخاب شدند.

در انتخابات شورای عالی داوری سید مهدی خادم، پدرام اکبری، محمود سماک‌باشی و فاطمه زیوری به ترتیب آرا به عنوان اعضای هیئت داوری خانه سینما و دکتر حمید دهقان‌پور و مجتبی متولی به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جدید هیئت داوری خانه سینما مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..