تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اردوهای متنوع فرهنگی ویژه دانش آموزان منطقه 7

رئیس اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه 7 گفت: به منظور آموزش غیرمستقیم کودکان با مضامین درسی و آشنایی با فعالیتهای شهرداری، اردوهای نیم روزه ای برای کودکان ساکن منطقه در قالب برنامه شهر در دست بچه ها برگزار می شود.

 نادیا یعقوب فرد طاری با اعلام این خبر تصریح کرد: دانش آموزان در این اردوها به باغ پرندگان، سرای فدک، ایستگاه های آتش نشانی، پارک ترافیک و تالار فرهنگ می روند.
طاری یادآور شد:در این اردوها دانش آموزان با مطالب کتاب علوم زیست شناسی و سایر موضوعات درسی آشنا می شوند و فراگیری برای آنها بهتر و آسانتر خواهد شد.
رئیس اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه 7 با اشاره به بازدید دانش آموزان از باغ موزه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانش آموزان با هشت سال دفاع مقدس و رشادتها و از خودگذشتگی های شهیدان و رزمندگان است.
به گفته طاری، به منظور آشنایی دانش آموزان با ساختار شهرداری و فعالیتهایی که در شهرداری انجام می شود دانش آموزان مدارس از سامانه 1888 منطقه بازدید می کنند.
وي بيان كرد: در اين طرح سعي شده، دانش آموزان مدارس با دريافت انواع آموزشهاي صحيح و همچنين حضور در عرصه هاي مختلف، شهرونداني مسئول، آگاه و متعهدتري در زندگي شهري امروز باشند.
طاری با اشاره به اینکه آشناسازی دانش آموزان با فرایندها و مفاهیم مدیریت شهری ، ظرفیتها و اماکن علمی و هنری و تاریخی شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطوح مدرسه و محله، ارتقاء روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیتهای جمعی و گروهی دانش آموزان و كمك در جهت برقراري ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهري از جمله اهداف برقراری دوره های شهر در دست بچه هاست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اردوهای متنوع فرهنگی ویژه دانش آموزان منطقه 7»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..