تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Cast to TV Full 2.2.0.1 – کست کردن فایل های آنلاین و آفلاین روی تلویزیون!

Cast to TV v2.2.0.1 برنامه ای برای کست کردن ویدئو، موزیک و عکس روی تلویزیون، کروم کست، روکو، ایکس باکس و ….
نسخه پرمیوم + بهینه شده برنامه

دیدن فیلم و سریال و ویدئو های جالب و سرگرم کننده روی گوشی های همراه یکی از عمده کار هایی است که اغلب ما روی این دستگاه های شگفت انگیز انجام می دهیم. انواع پلتفرم های ویدئویی مثل آپارت و یوتیوب، دسترسی ما به هزاران و شاید میلیون های ویدئو جالب،‌ آموزنده و سرگرم کننده را فراهم نموده اند و حالا خیلی راحت تر از گذشته و تنها با یک کلیک می توانیم به محتوا های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشیم. علاوه بر این وجود انواع سرویس های استریم فیلم و سریال مثل نتفلیکس، فیلیمو و …. باعث شده است که فیلم و سریال دیدن روی گوشی های هوشمند، خیلی ساده تر و راحت تر باشند و خیلی ها این روش از دنبال کردن و تماشای فیلم و سریال را به روش های دیگر ترجیح دهند. با همه این امکانات، گوشی های هوشمند نقص هایی هم دارد، یکی از نقص های آن ها صفحه نمایش کوچک آن هاست. صفحه نمایش گوشی ها معمولا اندازه ای بین ۵ تا ۷ اینچ دارد که آن ها را به دستگاه هایی قابل حمل تبدیل می کند. اما همین کوچک بودن صفحه نمایش باعث می شود که فیلم دیدن روی این دستگاه ها تجربه لذت بخشی نباشد. علاوه بر این باید تمام مدت دیدن فیلم، گوشی یا تبلت را با دست بالا نگه دارید و خستگی های ناشی از آن را تجربه کنید. راه حل این مشکل استفاده فناوری کست تصاویر است. کست کردن به معنی پخش و استریم محتوا از گوشی به روی تلویزیون های هوشمند و دیگر گیرنده هاست. امروز با اپلیکیشنی برای انجام این کار در خدمت شما شما هستیم. Cast to TV – Chromecast, Roku, stream phone to TV عنوان یک اپلیکیشن برای کست کردن انواع محتوا های صوتی و تصویری آنلاین و آفلاین روی تلویزیون و ….، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری InShot Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از برنامه می توانید به راحتی روی انواع گیرنده ها مثل کروم کست، روکو، ایکس باکس و …. کست کنید و در صفحه ای بزرگتر با اعضای خانواده از محتوا های موجود روی گوشی خود، لذت ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cast to TV – Chromecast, Roku, stream phone to TV اندروید:

کنترل آسان تلویزیون با گوشی :‌ مکث، توقف، جلو/ عقب رفتن و ….. کست کردن ویدئو های موجود روی گوشی جستجوی خودکار برای دستگاه کست و استریم موجود شناسایی خودکار ویدئو، آهنگ و تصاویر موجود روی حافظه گوشی و کارت SD امکان اضافه کردن فایل های موجود در حافظه گوشی به لیست پخش پخش محتوا با حالت تصادفی، تکراری و ایجاد حلقه پخش تصاویر به حالت اسلاید شو پشتیبانی از انواع گیرنده ها مثل TV, Chromecast, Roku, Amazon Fire Stick or Fire TV, Xbox, Apple TV

اپلیکیشن Cast to TV – Chromecast, Roku, stream phone to TV با بیش از 10.000.000 دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم + مود شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Cast to TV Full

تغییرات نسخه 2.2.0.1 ⭐️ Optimized the video capture of some websites. ⭐️ Live video cast optimization. ⭐️ Smoother cast experience! ⭐️ Bug fixes and performance improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Cast to TV Full 2.2.0.1 – کست کردن فایل های آنلاین و آفلاین روی تلویزیون!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..