تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Force of Nature 2 Ghost Keeper برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

اولین رای باشید!

بازی Force of Nature 2 Ghost Keeper ماجراهایی باورنکردنی و پر از رمز و راز را برای‌تان به‌همراه دارد و باید با اکتشاف محیط و استفاده از جادوهای خود، پیشروی کنید. بازی ترکیبی از ژانرهای مختلف تلاش برای بقا، نقش آفرینی، اکشن و سندباکس بوده است و استراتژی و مدیریت منابع هم در بازی اهمیت بالایی دارد. دنیایی هیجان انگیز و اسرارآمیز در انتظار شما قرار دارد و در هر مرحله می‌توانید موجوداتی خطرآفرین را تماشا کنید که هر کدام هم می‌توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنید. شما باید منابع زیادی را برای خود جمع کرده و بتوانید غذای مورد نیاز خود را در بهترین شرایط تامین کنید.

Force of Nature 2: Ghost Keeper PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper

باید لباس‌ها و سلاح‌های متنوع را ساخته و از آن‌ها در برابر دشمنان و باس‌های بازی استفاده کنید. تعادلی از قدرت را می‌توانید در این بازی برقرار کرده و در نهایت، در مسیری قرار بگیرید که شما را به خانه خواهد رساند. در این بازی می‌توانید به اسرار بازی پی برده و از طبیعت و منابع آن، برای افزایش نیروهای خود بهره ببرید. بازی دارای چرخه شب و روز است و براساس محیطی پویا ساخته و پرداخته شده است. کشاورزی و پرورش حیوانات در بازی برقرار شده است و می‌توانید چنین تجربه‌هایی را در بیوم‌های مختلف تجربه کنید. باس فایت‌ها چالش جالبی برای شما دارند و سبب شده است که خط داستانی آن را با انگیزه بیشتری پیگیری کنید.

در این بازی می‌توانید دو پایان مختلف داشته باشید. هر کدام از آن‌ها ماموریت‌های جانبی خودشان را دارند و بسته به سلیقه و شخصیت خود آن‌ها را تجربه خواهید کرد. می‌توانید سفارشی سازی کاراکتر را نیز در بازی Force of Nature 2 Ghost Keeper انجام داده و لذت بیشتری از آن ببرید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper تصاویر-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper تصاویر-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper تصاویر-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper تصاویر-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper تصاویر-بازی-Force-of-Nature-2-Ghost-Keeper info

Force of Nature 2: Ghost Keeper offers incredible adventures full of mystery, danger, exploration and magic. This game combines the genres of Survival, Sandbox, Action, Adventure, RPG, Strategy and Resource Management

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1+ (x64 only)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Any graphics card with DX10 capabilities, 1GB VRAM

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1+ (x64 only)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 / AMD Radeon HD 7970

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Force of Nature 2 Ghost Keeper برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..