تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Diablo 3 Eternal Collection برای PS4

5/5 - (1 امتیاز)

داستان بازی Diablo III Eternal Collection در قرن‌های گذشته جریان دارد. شما در آن زمان در یک اتحادیه ممنوعه زاده‌ شده‌اید و حال فرشتگان و شیاطین آمده‌اند که ادعایی روی مالکیت شما داشته باشند. شما باید در میانه‌ی قدرت‌های خیر و شر قرار گرفته و با اجساد محرک و فرقه‌های وحشتناک نبرد داشته باشید. بشریت به دنبال یک راه نجات است و این شما هستید که می‌توانید در جهنم سوزان حرکت کرده و با اربابان جهنم وارد یک نبرد شوید. در این بازی ۷ کلاس شخصیتی مختلفی خواهیم کرد که در ۵ سیستم نبرد حضور داشته و می‌توانند تجربه‌ی ناب و جذابی را برای شما داشته باشن. قطعاتی از دنیای زلدا در این بازی وجود دارد و شخصیت‌های دیگری را نیز خواهیم دید که نشانگر دنیای دیابلو هستند. در این بازی مجموعه انحصاری بسیار جالبی از تغییرات مختلف را شاهد هستیم که در دل بازی آن‌ها را خواهید داشت.

Diablo 3 Eternal Collection CUSA00433 PS4-ThomasTailor93

دانلود-بازی-Diablo-3-Eternal-Collection

در بازی Diablo III Eternal Collection شما باید از تاریکی سرپیچی کرده و تنها مدافع سمت و سوی بشریت باشید. شما باید مبارزات حماسی بازی را دنبال کرده و داستان را بدین شکل جلو ببرید. مهارت‌های عالی باید داشته باشید و بتوانید از ابزارهای خود استفاده کنید. از زندان‌ها فرار کرده و هر فصل بازی را در یک پناهگاه سپری کنید. شما همواره یک تجربه جدید خواهید داشت و می‌توانید چالش‌های بازی را انجام دهید. بازی از پنج داستان متنوع تشکیل یافته است و می‌توانید وسایل خود را در Sanctuary جمع کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Diablo-III-Eternal-Collection تصاویر-بازی-Diablo-III-Eternal-Collection تصاویر-بازی-Diablo-III-Eternal-Collection تصاویر-بازی-Diablo-III-Eternal-Collection تصاویر-بازی-Diablo-III-Eternal-Collection تصاویر-بازی-Diablo-III-Eternal-Collection info

Generations of gamers have battled the demonic hordes of Diablo, and now it’s your turn to take part in the action-RPG legacy. This Eternal Collection features Diablo III, the Reaper of Souls expansion set and the Rise of the Necromancer pack—all together in one definitive volume.  Prepare yourself, mortal hero. The hellgates are opening.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Diablo 3 Eternal Collection برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..