تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Surviving the Aftermath برای PS4 – نسخه OPOISSO893

اولین رای باشید!

بازی Surviving the Aftermath در آینده‌ای پسا آخرالزمانی جریان دارد و باید از طریق عملیاتی در چنین جهانی زنده مانده و از منابع کمیاب هم در محیط استفاده کنید. فرصت‌های خاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از طریق آن‌ها می‌توانیم مستعمره نهایی خود را ایجاد کرده و از فجایع دوری کنید. می‌توانید از هم تیمی‌های خود هم مراقبت کرده و از مهارت‌های جنگی یا ساخت و ساز آن‌ها در تیم بهره ببرید. باید تمدن ویرانه‌ای را دوباره ایجاد کرده و آن‌ را به شکوه قبلی‌اش بازگردانید. فراتر از مستعمره‌های خود رفته و تلاش کنید که مناطق بایر را برای جمع‌آوری منابع، دنبال کنید. ملاقات با مستعمره‌های رقیب هم سبب می‌شود که نبردهایی شکل گرفته و تیم قدرتمند، کنترل آن‌ها را برعهده بگیرید.

Surviving the Aftermath PS4-OPOISSO893

v1.03; ID: CUSA15495 + BACKPORT

دانلود-بازی-Surviving-The-Aftermath-ps4

اسرار بسیار زیادی در این بازی وجود دارد و با شناسایی هرکدام از آن‌ها می‌توانیم شرایط بهتری برای زنده ماندن داشته باشید. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به سیستم ساخت و ساز و مدیریت یک مستعمره اشاره کنیم که به با حالت خاصی دنبال می‌شود. بازماندگان کم کم خودشان را به شما معرفی می‌کنند و خواهید دید که یک رویداد جدید شروع می‌شود. باید بیش از ۱۳۰ ساختمان را ایجاد کرده و در این دنیای خشن زنده بمانید. خطرات بسیاری در انتظار شما قرار دارد و از فجایای طبیعی گرفته تا حمله گروه‌های دیگر، می‌تواند شما را به کام مرگ اکشاند.

بنابراین، باید تا می‌توانید مدیریت مستعمره خود را همراه با گروه خود انجام داده و از مهارت‌های تیم خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هرکدام از آن‌ها می‌توانند استعدادهای خاصی در بازی Surviving the Aftermath داشته باشند و با انگیزه بالایی در گروه شما اقدام به فعالیت کنند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Surviving-the-Aftermath تصاویر-بازی-Surviving-the-Aftermath تصاویر-بازی-Surviving-the-Aftermath تصاویر-بازی-Surviving-the-Aftermath تصاویر-بازی-Surviving-the-Aftermath تصاویر-بازی-Surviving-the-Aftermath info

Survive and thrive in a post-apocalyptic future — resources are scarce, but opportunity calls! Build the ultimate disaster proof colony, protect your colonists, and restore civilization to a devastated world.

Go beyond the colony and explore the wastelands to gather resources, meet rival colonies, and uncover the world’s secrets.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 (or at least FW 5.05 in case of using Backport by OPOISSO893)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Surviving the Aftermath برای PS4 – نسخه OPOISSO893»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..