تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Keyword A Spiders Thread برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

1/5 - (1 امتیاز)

در بازی Keyword A Spiders Thread می‌توانید نقش یک محقق را داشته باشید که یک تریلر داستانی را دنبال می‌کند و در نهایت مهارت‌های استنتاج را خواهیم دید که با سیستم هک، مهندسی اجتماعی و المان‌های دیگر دنبال می‌شود. شما باید معماهای شگفت انگیز را در این بازی حل کرده و از ابزارهای خود برای پیدا کردن دختر گمشده خود استفاده کنید. شما نقش گوئو را دارید که پدری با یک گذشته پیچیده است و از ابزارهای خود برای پیدا کردن دخترش سالا استفاده می‌کند. مشکلات بسیاری در زندگی گوئو وجود دارد و باید آن‌ها را به شیوه‌های مختلف حل کنید. این مشکلات در قالب سبک معمایی برای شما روایت خواهد شد.

Keyword: A Spider’s Thread PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread

شما می‌توانید ایمیل‌ها و سایت‌های مختلف را هک کرده و با حرکت در غروب آفتاب، بهترین موقعیت‌ها را برای پیدا کردن محل اختفای دختران پیدا کنید. شما می‌توانید از دوربین دوچشمی برای جاسوسی در خانه همسایگان استفاده تا افراد مشکوک را شناسایی کنید. باید به کمین نشسته و ببینید که چه سرنخ‌هایی را می‌توانید پیدا کنید. با قرار دادن این سرنخ‌ها در کنار هم، در نهایت می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن معماهای بازی را خل کنید. خط داستانی بازی مشابه با واقعیت جریان دارد و باید به‌صورت شهودی از طبیعت برای حل معماهای بازی استفاده کنید. شما باید پاسخ‌های کاملا آشکار را به این سوالات پیدا کنید.

می‌توانید در حلقه‌های زمانی حرکت کنید، اما اگر گم شوید، به سختی به یاد خواهید آورد که چه اتفاقی رخ داده است. بازی از پایان بندی جالبی برخوردار است و جهانی را می‌بینیم که از محی‌های سایبرپانکی الهام گرفته شده است. در بازی Keyword A Spiders Thread می‌توانید علاقه خود به تحقیقات کارگاهی را نیز دنبال کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread تصاویر-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread تصاویر-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread تصاویر-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread تصاویر-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread تصاویر-بازی-Keyword-A-Spiders-Thread info

Become an investigator in Keyword, a narrative thriller where you’ll depend on skills of logical deduction, hacking, and social engineering to solve challenging puzzles as the only means of finding your missing daughter.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 850m 2GB Gddr5.

DirectX: Version 9.0c

Storage: 10 GB available space

Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Keyword A Spiders Thread برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..