تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Farming Simulator 22 v1.2.0.2 برای کامپیوتر

3.6/5 - (5 امتیاز)

در بازی Farming Simulator 22 می‌توانید نقش یک کشاورز مدرن را برعهده گرفته و هر کاری را که دوست دارید را انجام دهید. دامپروری، جنگل‌داری و کشاورزی از سطح مبتدی تا پیشرفته در این بازی فراهم شده است و فعالیت‌های کشاورزی گسترده‌ای را می‌توانید انجام دهید. چالش‌هایی را در چهار فصل تجربه خواهید و مخصوصا با فرا رسیدن زمستان، می‌توانید زیباترین جنبه‌های بازی را تماشا کنید. می‌توانید خلاقیت خود را در مزرعه‌داری نشان داده و عملیات کشاورزی را با ابزارهایی در اختیار دارید، انجام دهید. باید امپراطوری کشاورزی خود را تشکیل داده و حتی مزرعه خود را با دوستان خود هم به اشتراک گذارید.

Farming Simulator 22 PC-FitGirl Repack

نسخه جدید بازی به v1.2.0.2 توسط IRZ اضافه شد

دانلود-بازی-Farming-Simulator-22

یک تاکستان بزرگ و سرسبز به شما داده شده است و می‌توانید باغ‌های زیتون را هم در جنوب فرانسه ایجاد کنید. زمین کشاورزی وسیعی از گندم، ذرت، سیب زمینی و پنبه را ایجاد کرده و سعی کنید که تعداد حیوانات باغ خود را هم بیشتر کنید. بیش از ۴۰۰ ماشین و ابزار آلات از برندهای مختلف در بازی حضور دارند و کافی است که گزینه‌های مد نظر خود را از آن خریداری کنید. این بازی ویژگی‌های گیم‌پلی جدیدی در خود داشته و محتواهایش هم نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است. حال شما می‌توانید از ویژگی‌های جدید کار در مزرعه مانند مالچ پاشی یا برداشت سنگ هم برخوردار شده و حالت‌های بهبود یافته‌تر کارهای قبلی را نیز تجربه کنید.

می‌توانید شخصیت جدیدی را تولید کرده و از کندوهای زنبور عسل خود هم مراقبت کنید. همه این المان‌های جدید در بازی Farming Simulator 22 سبب شده است که ساعت‌های آرامش بخش و بسیار هیجان انگیزی را در بازی سپری کنید و آن را دوست داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Farming-Simulator-22 تصاویر-بازی-Farming-Simulator-22 تصاویر-بازی-Farming-Simulator-22 تصاویر-بازی-Farming-Simulator-22 تصاویر-بازی-Farming-Simulator-22 تصاویر-بازی-Farming-Simulator-22

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Farming Simulator 22-FLT فشرده سازی شده است. تمامی ۴عدد DLC منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است. کرک آنلاین بازی در پوشه “NoDVD” در محل نصب بازی قرار دارد. توسط این کرک، می‌توانید با سایر کاربران (چه رسمی چه کرکی) تحت کلاینت استیم به صورت آنلاین بازی کنید. برای اجرای بازی در ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۷، لطفا محتوای درون پوشه “_Windows 8.1 Fix” را کپی کرده و در فولدر اصلی بازی خود قرار بدهید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱۴٫۲گیگابایت به ۸٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۳٫۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Create your farm and let the good times grow! Harvest crops, tend to animals, manage productions, and take on seasonal challenges.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 Home (x64)

Processor: Intel Core i5-3330 or AMD FX-8320 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 or AMD Radeon R7 265 or better (min 2GB VRAM)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 35 GB available space

Sound Card: Sound card

Additional Notes: These system requirements can´t cover all possible system configurations so issues could occur that influence the functionality in some cases.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 Home (x64)

Processor: Intel Core i5-5675C or AMD Ryzen 5 1600 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 or Radeon RX 570 or better (min 6GB VRAM)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 35 GB available space

Sound Card: Sound card

Additional Notes: These system requirements can´t cover all possible system configurations so issues could occur that influence the functionality in some cases.

راهنمای نصب

آموزش نصب و استفاده از نسخه InsaneRamZes:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما یک آدرس ساده مثل D: / Games را انتخاب کنید. تعداد فایل های بازی بسیار بالاست و مسیرهای طولانی دارد! توصیه می‌شود مسیر اکسترکت شما، کوتاهترین مسیر ممکن باشد.

3) بازی به صورت از پیش کرک شده می باشد. برای اجرای بازی تنها کافیست فایل “FarmingSimulator2022Game.exe” واقع در پوشه “Farming Simulator 22 / x64” را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Farming Simulator 22 v1.2.0.2 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..