تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان‌شرقی در پرونده شهرداری تسوج چه بود؟

ساعت: 09:56 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972953

جزئیات جدیدی از دستگیری شهردار و اعضاء شورای شهر تسوج؛

سازمان سپاه اطلاعات استان طی روزهای اخیر در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی شهردار تسوج را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، دهم آبان ماه سال جاری خبر دستگیری شهردار تسوج و تعدادی از اعضاء شورای این شهرستان در فضای مجازی منتشر گردید و با تائید آن از سوی یکی از نمایندگان مجلس دهم، شائبه‌ها رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.

اکنون از بازداشت متخلفان بیش از یک ماه می‌گذرد و خیلی‌ها در جست‌وجوی نهادی می‌باشند که فسادِ مالی در شهرداری تسوج را آشکار ساخت و اجازه‌ی تعدی حرام‌خواران به بیت‌المال را نداد.

طبق گزارشات واصله سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان‌شرقی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری پیرو مبارزه با فساد و جرایم اقتصادی طی اقدامات اطلاعاتی انجام یافته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، شهردار تسوج را به همراه 3 نفر از اعضای شورای شهر و برخی از کارمندان و پیمانکاران دستگیر کرده است.

این اشخاص به اتهام ارتشاء، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی بازداشت شده‌اند و در حال حاضر پرونده تحت رسیدگی و در اختیار مقامات محترم قضائی می‌باشد.

گفتنی است؛ سازمان اطلاعات سپاه استان پیش‌تر شهردار بناب و تعدادی از کارمندان این نهاد را نیز به علت ارتشاء، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی دستگیر و همراه با مستندات تحویل مقامات قضایی داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان‌شرقی در پرونده شهرداری تسوج چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..