تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج تجار استان مرکزی راه اندازی شد/ لزوم شناسایی و صادرات محصولات تولیدی اصناف

ساعت: 10:17 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972975

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی:

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی از راه اندازی بسیج تجار استان مرکزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم حیدری مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: بسیج تجار استان با همکاری بسیج اصناف و بازاریان و اتاق بازرگانی اراک راه اندازی شده است.

 حیدری اظهار کرد: با هدف برقراری ارتباط بیشتر تجار برای ایجاد اتحاد به منظور تولید محصولات راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که با شناسایی ظرفیت بازارهای هدف، در کشور های مختلف زمینه های صادرات محصولات تولیدی اصناف را فراهم  کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی توجه به صادرات تولیدات اصناف را یکی از موضوعات مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در این راستا بسیج اصناف در سطح کشور بسیج تجار را راه اندازی کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی بسیج تجار و ورود اصناف به بازار تجاری بتوان با افزایش صادرات در زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی گام برداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج تجار استان مرکزی راه اندازی شد/ لزوم شناسایی و صادرات محصولات تولیدی اصناف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..