تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سراوان تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر بهداشت در سراوان اعلام کرد:


بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سراوان تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد


زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
وزیر بهداشت از راه اندازی۲۰۰ تختخوابی سراوان، تا پایان دولت یازدهم خبر داد و گفت: افتتاح این بیمارستان نه تنها برای انسان ها این منطقه بلکه در ارایه خدمات به انسان ها کشورهای همجوار هم می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

به گزارش وبدا، دکترسیدحسن هاشمی، در حاشیه بازدید از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در حال ساخت سراوان گفت: بیمارستان دوم سراوان پیشرفت خوبی دارد و امیدوارم این پروژه قبل از شهریور سال آینده راه اندازی شود زیرا پیمانکار خوبی دارد و انشاءالله اعتبارات طرح هم تامین خواهد شد و امیدواریم به موقع تجهیز و به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که حق انسان ها هست که بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: بدون تردید افتتاح این بیمارستان، نقش خیلی مهمی در منطقه ایفا می‌کند و افتتاح آن برای انسان ها این منطقه که نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر هستند، کمک کننده خواهد بود.

مجتمع آموزش عالی سلامت راه اندازی می‌شود

هاشمی یادآور شد: حتما این بیمارستان آموزشی خواهد شد و باعث رضایت بیش از پیش انسان ها خواهد شد.

هاشمی درباره جذب نیروهای بیمارستان دوم سراوان، نیز عنوان کرد: مجوز جذب نیروی انسانی گرفته شده و در قالب آزمون‌های استخدامی که دولت و سازمان امور استخدامی برگزار می‌کند، پذیرش می‌شوند  و حتما بومی‌ها در اولویت کامل هستند.

وزیر بهداشت افزود: امیدوارم همه پرسنل بیمارستان نیز از این منطقه انتخاب شوند چون هم خدمت بهتری خواهند کرد و از سویی مشکل نقل و انتقال و جابه جایی برای مدیران این مناطق را نیز نخواهند داشت.

وزیر بهداشت افزود: مجتمع آموزش عالی سلامت نیز در کنار این بیمارستان،  راه اندازی می‌شود.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت که در آستانه هفته وحدت به استان به سیستان و بلوچستان سفرکرده است، علاوه بر بازدید و افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی، قرار است اعمال جراحی چشم را در درمانگاه چشم پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور، انجام دهد.

زیباجو

حتما بخوانید :   پاهای خوش تراش با اسکات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سراوان تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..