تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Foodie – Camera for life 3.8.31 – دوربین حرفه ای مدرن و زیبا اندروید

Foodie – Camera for life v3.8.31 – اپلیکیشن دوربین حرفه ای مدرن و زیبا اندروید
نسخه اصلی و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما عزیزان

اپ های دوربین تاثیر بسزایی بر روی کیفیت عکس های ثبت شده خواهند داشت. از این رو کاربران دستگاه های هوشمند به دنبال استفاده از نرم افزار های پر امکاناتی در این زمینه هستند و متاسفانه در بسیاری از موارد قادر به یافتن اپ دلخواهشان نیستند. از این رو قصد داریم همانند همیشه شما را با یک استارت اپ خاص در زمینه دوربین آشنا کنیم. Foodie – Camera for life عنوان یک دوربین حرفه ای مدرن و زیبا می باشد که توسط شرکت SNOW, Inc برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اولین فاکتوری که پس از نصب این برنامه توجه کاربران را به خود جلب می کند فیلتر های زنده موجود می باشد ؛ به گونه ای که به بیش از 30 نوع فیلتر خاص و گوناگون از بهترین های جهان دسترسی دارید و می توانید عکس هایی با کیفیت را به ثبت برسانید. علاوه بر ثبت تصاویر این اپ به کاربرانش اجازه می دهد تا با استفاده از فیلتر های real time خود فیلم هایی زیبا را ضبط کنند تا هر کسی را بتوان جذب ویدئو ها کرد! هر دو دوربین جلو و عقب در دسترس است و با تنظیم تایمر می توانید تصاویری با دقت بالا را به ثبت برسانید. علاوه بر این ابزار های متنوعی نیز در دسترس کاربران است که پس از عکاسی قادرید تغییراتی در صحنه و رنگ تصاویر به وجود آورید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Foodie – Camera for life اندروید :

دسترسی به بیش از 30 فیلتر مختلف و برگزیده امکان ثبت تصویر و ویدئو با کیفیت فوق العاده بالا اعمال فیلتر ها بر روی تصاویر به صورت کاملا زنده پشتیبانی از دو دوربین جلو و عقب مجموعه ای از ابزار برای ایجاد تغییرات در رنگ و کنتراست تصاویر ثبت شده تایمر داخلی برای ثبت تصاویری فوق العاده گزینه ای برای صامت کردن صدای ثبت عکس به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان خود در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Foodie – Camera for life با بهره مندی از امکانات و قابلیت های جذابش در زمینه ثبت تصاویر توانسته است با بیش از 10 میلیون دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات و کامل آن را از لینک های مستقیم فارسروید دریافت نمایید.

Foodie - Camera for life

تغییرات نسخه 3.8.31 The new filter [IN6] has been added.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Foodie – Camera for life 3.8.31 – دوربین حرفه ای مدرن و زیبا اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..