تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانپوریان: مقابل استقلال می باختیم هم فدای سر اخباری/ پرتقال و شلغم برای تراکتور خوش یمن بود

مدافع تیم تراکتورسازی گفت: محمدرضا اخباری با عملکرد خوب خود بازی های زیادی را برای تراکتورسازی درآورده و حتی اگر می باختیم هم فدای سرش.

وی درباره اشتباه محمدرضا اخباری، گفت: همه بازیکنان اشتباه می‌کنند. در این اشتباه تمام بازیکنان سهیم بودند. اخباری با عملکرد خوب خود، بازی‌های زیادی را برای تراکتورسازی در آورده است و این اشتباه هم فدای سرش. حتی اگر بازی را نمی‌بردیم هم باز فدای سر اخباری.

ایرانپوریان درباره تداوم پیروزی های تراکتورسازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، تصریح کرد:  همیشه سعی می‌کنیم اسیر حاشیه‌ها نشویم و احساسی بازی نکنیم. قلعه‌نویی تاکید زیادی روی مسائل روحی و روانی و تمرکز بازیکنان در تمام مسابقات دارد.

وی درموردشانس قهرمانی تراکتورسازی در نیم فصل، گفت: قهرمانی نیم فصل اهمیت خاصی ندارد چراکه زمان زیادی تا پایان فصل مانده است.  انتهای فصل اهمیت دارد که چه تیمی قهرمان می شود. 

ایرانپوریان درباره پرتاب پرتقال به سمت خود، اظهار داشت: بهتر است درباره این مسایل صحبت نکنم چراکه در حیطه وظایفم نیست. با این حال  خداراشکر می کنم که آن پرتقال خوش یمن بود و چند دقیقه پس از پرتاب آن، توانستیم گل اول را بزنیم. هر چند متوجه نشدم اما مثل اینکه قبل از به ثمر رسیدن گل دوم تراکتور هم یک شلغم هم به سمت کمک داور بازی پرتاب شده بود. اینها خوش یمن بود. امیدوارم تمام  اتفاقات به خوش یمنی و خیر باشد. 

مدافع تراکتورسازی درباره نظر کارشناسان مبنی بر لیاقت وی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی، گفت: کارشناسان و هواداران لطف دارند. حفظ تمرکز و تداوم روند فعلی وظیفه من است. امیدوارم نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم. سرمربی گری وی در تیم ملی افتخار تمام ایرانی ها است. آرزویم است که پیراهن مقدس تیم ملی را تن کنم. دست تک تک هواداران تراکتورسازی را می بوسم و از اینکه در این سرما از راه دور برای تشویق ما آمدند، تشکر می کنم.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانپوریان: مقابل استقلال می باختیم هم فدای سر اخباری/ پرتقال و شلغم برای تراکتور خوش یمن بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..