تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی اوساسونا - بارسلونا

کد خبر: ۴۳۸۵۲۰

۴۴  بازدید

دو تیم اوساسونا و بارسلونا امشب در ورزشگاه ال سادار شهر پامپولانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم اوساسونا و بارسلونا امشب در ورزشگاه ال سادار شهر پامپولانا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که بارسا پس از 3 تساوی پیاپی بلاخره موفق به کسب پیروزی شد. شاگردان انریکه با 6 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار گرفته اند و در تلاش هستند که اختلافشان با رئال را کاهش دهند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند که نشان از افت  و خیز فراواناشان در این فصل دارد. با این حال مقابل تیم دوست، کار آسانی پیش رو دارند. اوساسونا در 5 بازی اخیرش، 4 شکست و 1 پیروزی به دست آورده که نشان از فرم بسیار ضعیف این تیم در هفته های اخیر دارد.

با این حال، این تیم که از سال2014 به بعد مقابل بارسا قرار نگرفته، در 5 بازی اخیرش مقابل بارسا 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی  به دست آورده است.نیمار، به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و مهم ترین غایب دیدار امشب است.

ترکیب احتمالی

پیش بازی اوساسونا - بارسلونا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی اوساسونا - بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..