تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهروان: زمین ثامن آماده برگزاری بازی است

کد خبر: ۴۳۸۵۰۷

۱۲۹  بازدید

رئیس مسابقات سازمان لیگ گفت: اجازه نمی دهیم تماشاگری پشت در بایستد و بگوییم که ظرفیت هواداران شما پر شده است.

کاپ: غلامرضا بهروان در رابطه با چگونگی وضعیت ورزشگاه ثامن مشهد در فاصله چند ساعت تا آغاز دیدار پدیده و پرسپولیس اظهار داشت: من به همراه برخی از مسئولان فوتبال مشهد شب گذشته تا حدود ساعت 12 در ورزشگاه بودیم و نیروهای امدادی مشغول پارو کردن برف هایی که در زمین جمع شده بود، بودند. خدا را شکر با پارو کردن برفها زمین شرایط مساعدی پیدا کرد و فکر نمی کنم امروز مشکل خاصی برای برگزاری این مسابقه باشد.

وی همچنین افزود: امروز هوا آفتابی شد و خبری هم از بارندگی نیست. تصور ما این است که تماشاگران مشهدی می توانند به راحتی برای تماشای مسابقه راهی ورزشگاه شوند. این که این بازی یک روز عقب افتاد جزء اتفاقات فوتبال است و در تمام دنیا رخ می دهد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در رابطه با درخواست باشگاه پدیده مبنی بر اینکه حاضر نیست بیش از ده درصد ظرفیت ورزشگاه ثامن را به هواداران پرسپولیس بدهد تصریح کرد: این یک قانون است و ما هم هیچ وقت پایمان را فراتر از قانون نمی گذاریم البته بارها اعلام کردیم که اگر ظرفیت سکوهای ورزشگاه خالی بماند به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تماشاگری پشت در بایستد و بگوییم که ظرفیت هواداران شما پر شده است.

بهروان در پایان درباره درخواست پدیده و پرسپولیس برای تعویق بازیهای هفته چهاردهم خود گفت: این موضوعی است که باید بعد از این بازی و بازگشت به تهران درباره آن تصمیم گیری کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهروان: زمین ثامن آماده برگزاری بازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..