تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای گل، مردی که آرزوی 100 را از ایران می‌برد

نه این ادینهو دیگر آن بازیکن بزرگ و فرصت طلب گذشته نیست، او در آستانه زدن گل شماره 80 متوقف شده است.

 اگر تراکتورسازی برابر استقلال برنده شد باید ....

به گزارش "ورزش سه"، اگر تراکتورسازی برابر استقلال برنده شد باید روی فرصت طلبی و بازی خوب فرزاد حاتمی،سروش رفیعی و خالد فیعی بگذاریم و تنها یاد آور شویم اگر فرصت طلبی های فرزاد حاتمی نبود و تراکتورسازی می باخت ادینهو یکی از عوامل نبردن تیم قرمز های تبریز بود.ادینهو در نیمه اول یکی از بهترین فرصت های بازی را هدر داد. فرصتی که او خراب کرد از جنس همان فرصت گل هایی بود که مهدی طارمی چپ و راست در پرسپولیس از دست می دهد!

بازیکن برزیلی تیم تراکتورسازی بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال است. او 79 گل زده و انتظار گل شماره 80 را می کشد؛ اما تصور می رود ادینهو دیگر کمتر نفس همراهی رکوردهایش را دارد. او برای رسیدن به جمع مردان 100 گله لیگ فوتبال ایران باید 20 گل دیگر بزند که نه قدرتش را دارد و نه فرصتش، چرا که اگر تراکتورسازی امسال اینگونه طی طریق کند و بازیهایش را با همین شکل ادامه دهد برای سال آینده تیم فوتبال تراکتورسازی در میدان های فوتبال ایران نخواهد بود.

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای گل، مردی که آرزوی 100 را از ایران می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..