تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Guilty Gear Strive v1.11 برای PS4

اولین رای باشید!

بازی GUILTY GEAR STRIVE شما را با مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی خود همراه کرده و شاهد طراحی نابی خواهید بود که علاوه بر داشتن حال و هوای خاص و شناخته شده مجموعه، برای طرفداران جدید بازی هم المان‌های جدیدی به همراه دارد. تازه واردهای جنگ می‌توانند با داستان عمیق و خلاقانه بازی همراه شده و سوار بر آتش نبردها، به سراغ آینده بروند. بازی از آثار سرگرم کننده صنعت بازی الهام گرفته است و می‌توانیم این اثر را آخرین تجربه طرفداران در مجموعه بدانیم. این بازی توسط دایسوکه ایشیواتاری ساخته شده و شما را به اکتان بالایی از هیجان همراه با گرافیک پیشرو خواهد برد.

Guilty Gear Strive PS4-Whitehawkx | OPOISSO893

ID: CUSA19210; Update v1.11 + BACKPORT + All DLCs Pack

دانلود-بازی-Guilty-Gear-Strive

در بازی GUILTY GEAR STRIVE می‌توانید سرنوشت جهان را به دست گرفته و ببینید که چه کسی مسئول تمام نابسمانی‌های دنیا است. شما باید آسیب‌های ایجاد شده توسط وی را ترمیم کرده و بتوانید مسبب این اتفاقات را نابود سازید. بازی گیم‌پلی سریع و اکشن دارد و می‌توانید همراه با ۱۵ شخصیت متنوع به سراغ تجربه آن‌ها بروید. شما می‌توانید نتیجه حیرت انگیز نبردهای ۲۰ ساله را در بازی مشاهده کرده و تجربه‌ای سرتاسر هیجان و سرگرم کنندگی را داشته باشید. این بازی موسیقی متن جذابی هم برای خود تدارک دیده است و شاهد خیره کننده ترین و پویاترین تصاویری خواهیم بود که در کل این مجموعه هم قبلا ندیده‌اید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-GUILTY-GEAR-STRIVE تصاویر-بازی-GUILTY-GEAR-STRIVE تصاویر-بازی-GUILTY-GEAR-STRIVE تصاویر-بازی-GUILTY-GEAR-STRIVE تصاویر-بازی-GUILTY-GEAR-STRIVE تصاویر-بازی-GUILTY-GEAR-STRIVE info

“Guilty Gear -Strive-“ is the latest entry in the critically acclaimed Guilty Gear fighting game franchise. Created by Daisuke Ishiwatari and developed by Arc System Works, “Guilty Gear -Strive-“ upholds the series’ reputation for groundbreaking hybrid 2D/3D cell-shaded graphics and intense, rewarding gameplay.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Guilty Gear Strive v1.11 برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..