تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SimpleMind Pro – Intuitive Mind Mapping 1.30.0 – برنامه سازماندهی افکار مخصوص اندروید

SimpleMind Pro – Intuitive Mind Mapping v1.30.0 – اپلیکیشن سازماندهی افکار مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده به ارزش 8.49 دلار تقدیم شما عزیزان

اندیشه یا فکر یکی از نیرو های درون انسانی است که به مفاهیم مربوط است؛ افکار می توانند انسان را از محدودیت های جسمی فراتر برده و کمک می کند زندگی هر فرد تغییر کند! به طور کلی اگر بخواهیم از اهمیت افکار هر فرد حرف بزنیم می توان فکر کردن را راهی برای رسیدن به سعادت و یا شکست های متوالی دانست. یکی از اولین اقدامات هر کسی برای رسیدن به موفقیت توجه به افکار مثبت و دسته بندی هوشمندانه آن هاست که کمک می کند در هر زمانی تصمیمی درست بگیرید. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست شما را با یک نرم افزار فوق العاده آشنا کنیم. SimpleMind Pro – Intuitive Mind Mapping عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای سازماندهی افکار و ایجاد نقشه های فکری برای اندروید می باشد که توسط ModelMaker Tools توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود کمک می کند تا نقشه هایی از تفکرات خود را تهیه کرده و بر روی موضوعی خاص تمرکز کنند؛ این کار باعث می شود تا در مدتی بسیار کوتاه ذهن خود را با هدفتان هم سو کرده و تغییرات ویژه ای را در زندگی خود به وجود آورید. تعداد عناصر ایجاد شده و موجود در یک صفحه به هیچ وجه مهم نبوده و قادرید تا هزاران عنصر مختلف را در قالب یک نقشه قرار دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SimpleMind Pro – Intuitive Mind Mapping اندروید :

ایجاد نقشه هایی از تفکرات و سازماندهی افکار فردی ایجاد طرح بندی هایی متنوع و گوناگون قرار دادن عناصر نا محدود در هر صفحه سازماندهی مجدد و بازسازی عنصار هر نقشه شروع کردن به سازماندهی با قرار دادن یک تصویر در مرکز ذهن! مرتبط کردن گزینه های مختلف با یکدیگر حل هر نوع پیچیدگی در رسیدن به اهداف با سازماندهی افکار اضافه کردن یادداشت، فیلم، صوت و هر چیز دیگری به نقشه های ایجاد شده اشتراک گذاری نقشه های ذهنی خود

اپلیکیشن SimpleMind Pro – Intuitive Mind Mapping با داشتن مجموعه ای از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه سازماندهی افکار توانسته است با قیمت 8.49 دلاری خود امتیاز 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید.

SimpleMind Pro - Intuitive Mind Mapping

تغییرات نسخه 1.30.0 • Use the new Full Screen Button to easily switch to full screen editing. • Improved look of topics with borders in the Natural Stylesheets. • Google Drive now includes “Shared with me”. • Word wrap improved for far east languages. • Reorder stocks icons and stylesheets. • Maximum thumbnail size increased to 640 pixels. • Thumbnails can be locked to a fixed position. • Improvements to the look and feel of mind maps.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SimpleMind Pro – Intuitive Mind Mapping 1.30.0 – برنامه سازماندهی افکار مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..