تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مینی مافین گردو و شکلات سفید -

وب سایت شورو شیرین: مافین ها همیشه جزو شیرینی های پرطرفدار محسوب می شوند، در این مطلب هم طرز تهیه مافین گردو را برای شما آموزش داده ایم، امیدواریم از آن لذت ببرید.
1-کره و شکر قهوه ای را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود. آن گاه زرده تخم مرغ ها و وانیل را بیفزائید و هم بزنید.
2-حالا مخلوط الک کرده آرد و پودر کاکائو را افزوده و مخلوط کنید تا خمیر مناسبی به دست آید. سپس خمیر را در کیسه نایلونی بگذارید و یک ساعت در یخچال نگه دارید.
به گزارش آکاایران: 3-اکنون هربار به اندازه یک قاشق چایخوری از خمیر فراهم کرده بردارید، آن را به شکل توپ درآورید و در مرکزش حفره ای ایجاد نمائید. اینک توپ های خمیری را ابتدا در سفیده تخم مرغ و سپس در گردو بغلتانید و در کپسول های کوچک مافین قرار دهید.
4-آن گاه کپسول های پر کرده را در سینی شیرینی پزی بچینید و سینی را در فر گرم کرده با دمای 160 درجه سانتیگراد قرار دهید. حالا مافین ها را به مدت تقریبی 8-10 دقیقه بپزید.
5-همینکه مافین ها خنک شدند، حفره وسط آن ها را با مواد رویه پر کنید و با مارمالاد بیارائید.

کره و شکلات را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت بخار آب جوش (بن ماری) آب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مینی مافین گردو و شکلات سفید -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..