تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش ساخت میزِ جلوی مبلِ دست ساز

کد خبر: ۴۳۱۷۱۵

۲۲۱  بازدید

 وسايل مورد نياز:چهار عدد جعبه چوبي (خودتان هم مي‌توانيد اين جعبه‌ها را بسازيد.) چهار عدد پيچ سه سانتي‌متري (اگر چوب جعبه‌ها نازك است از پيچ ۱۶ ميلي‌متري استفاده كنيد.) كاغذ سنباده ۱۲۰ و ۲۴۰ پرايمر چوب روغن پرداخت (مي‌توانيد از هر نوع روغني استفاده كنيد.) قلم‌مو دريل مته مخصوص سوراخ مسطح  

در ابتدا بايد جعبه‌ها را سنباده بزنيد تا راحت به‌هم بچسبند. قبل از انتخاب جعبه‌ها بايد اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه ابعاد همه‌شان كاملا يكي باشد تا در انتها كار تميزي از آب درآيد. اگر از جعبه آماده استفاده نمي‌كنيد و خودتان چوب‌ها را برش مي‌دهيد با دقت قطعات آن را اندازه‌گيري كنيد. حال تصميم‌گيري كنيد جعبه‌ها چگونه كنار هم قرار بگيرند و چه مدل ميز عسلي ای را بيشتر مي‌پسنديد.


بهتر است قبل از شروع به اين فكر كنيد كه دوست داريد جعبه‌ها را روغن بزنيد يا به رنگ ديگري براي ميز عسلي خود فكر مي‌كنيد؛ زيرا اگر روغن يا رنگ را در ابتدا به تمام قسمت‌هاي جعبه بزنيد، مطمئن مي‌شويد تمام قسمت‌هاي ميز شما به طور يك‌دست كاور شده است.

ميز جلو مبلی دست‌ساز‌
 


پس از رنگ‌آميزي و خشك شدن جعبه‌ها، آنها را به صورت دلخواه در كنار هم قرار دهيد. جاهايي كه قرار است  به هم متصل شود را با دريل سوراخ كرده و سپس با ميخ مناسب به هم متصل كنيد.

ميز جلو مبلی دست‌ساز‌ 


اگر تمايل داريد ميز عسلي خود را راحت جابه‌جا كنيد، مي‌توانيد با متصل كردن يك صفحه چوبي يكدست به پايين جعبه‌ها و اتصال پايه‌هاي چرخدار به كف به‌راحتي آن را جابه‌جا كنيد. اين پايه‌ها را هم مي‌توانيد از ابزار‌آلات‌فروشي‌ها تهيه كنيد.  

 ميز جلو مبلی دست‌ساز‌


اكنون ميز عسلي شما آماده است.

ميز جلو مبلی دست‌ساز‌
برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت  taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

معجزه رنگ در خانه های ایرانی  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش ساخت میزِ جلوی مبلِ دست ساز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..