تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحمت برای نامزد سابق به قتل نامزد خاله دختر منجر شد!/ قاتل؛ خسرو، مقتول؛ هوشنگ

مزاحمت برای نامزد سابق به قتل نامزد خاله دختر منجر شد!/ قاتل؛ خسرو، مقتول؛ هوشنگ

جامعه > حوادث - ایران نوشت: 16 مهر سال گذشته مسئولان یکی از بیمارستان‌های پایتخت از قتل پسرجوانی به پلیس خبر دادند.

با شروع تحقیقات تیم جنایی و بازپرس کشیک قتل مشخص شد هوشنگ ساعتی قبل و درجریان یک درگیری خیابانی مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته و برادرش نیز مجروح شده است. این درحالی بود که مأموران در این رابطه چند پسر جوان را بازداشت کرده بودند که در ادامه مشخص شد یکی از آنها به نام خسرو عامل اصلی جنایت است.

متهم در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل با دختری به نام شیما که همکارم بود آشنا شدم. اما بعد از مدتی ما به‌دلیل برخی اختلاف‌ها قطع رابطه کردیم. امروز هم برای دیدن شیما و صحبت با او به محل‌شان رفته بودم که ناگهان بچه محل هایشان با قمه و چاقو به جانم افتادند و من هم به دفاع از خودم پرداختم که این اتفاق افتاد.

به‌دنبال اظهارات خسرو، کارآگاهان به بازجویی از دختر جوان پرداختند که اوگفت: دوستی‌ام با خسرو زیاد طول نکشید اما وقتی متوجه شدم به درد هم نمی‌خوریم از او خواستم برای همیشه ازهم جدا شویم اما او مدام مرا تهدید می‌کرد. من که از مزاحمت‌هایش کلافه و عصبی شده بودم موضوع را با نامزد خاله‌ام درمیان گذاشتم که هوشنگ هم برای صحبت با خسرو قرار ملاقات گذاشته بود که این جنایت رخ داد.

باتوجه به اعتراف متهم جوان و بازسازی صحنه قتل، نسرین مرادی- دادیار شعبه 5 بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران- پس از تکمیل تحقیقات، پرونده را برای صدور کیفرخواست به دادیار اظهار نظر ارجاع کرد.

47302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحمت برای نامزد سابق به قتل نامزد خاله دختر منجر شد!/ قاتل؛ خسرو، مقتول؛ هوشنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..