تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled v1.21 برای PS4

4.7/5 - (33 امتیاز)

محصول جدید فرنچایز CTR که Crash Team Racing Nitro-Fueled نام دارد نه تها یک بازگشت باشکوه برای سری بازی‌های کرش است بلکه می‌توان از آن به‌عنوان یکی از با کیفیت‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در میان رقبای خود دانست. از آن‌جا که ریمیک کردن یا همان بازسازی کردن بازی‌های قدیمی فرایند بسیار دشواری است اما سازندگان توانسته‌اند در این راه سربلند باشند و یک محصول تقریبا بی‌نقص را در اختیار طرفداران این مجموعه قرار دهند. همان‌طور که اشاره شد بازی از کنترلر‌ها گرفته تا چهره کاراکترها همه از ابتدا ساخته شده‌اند و سازندگان در این راه سنگ تمام گذاشته‌اند.

پس از وارد شدن به بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled با حالت داستانی یا همان ماجراجویی مواجه می‌شوید. درکنار حالت‌های مرسوم باز‌ی‌های مسابقه‌ای و رقابتی، شاهد بازگشت حالت ماجراجویی هستیم که به‌تنهایی می‌تواند ساعت‌ها یک روند تک‌نفره جذاب را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. در ابتدا شاهد کات‌سین‌های سینمایی هستیم که باس یا همان کاراکتر شرور بازی، نیتروز اوکساید را نشان می‌دهد که شما را به چالش می‌کشد و از شما می‌خواهد که به مسابقات وی ملحق شوید؛ در غیر این صورت دنیای شما را با خاک یکسان می‌کند.

Crash Team Racing Nitro-Fueled PS4-Highspeed33

Update v1.21; ID: CUSA-13795 + All DLCs

نسخه جدید بازی v1.21 با تمامی DLCها اضافه شد

دانلود-بازی-Crash-Team-Racing-Nitro-Fueled

البته مراحل بازی CTR Nitro-Fueled در بخش داستانی صرفا به مسابقات خلاصه نمی‌شود و سازندگان برای بالا بردن ارزش تکراری بازی محتوای دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته‌اند. پس از تمام کردن هر مرحله، همان محیط با حالتی دیگر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که در آن باید به جمع‌آوری الماس‌های بنفش رنگ بپردازید. این موضوع که بیشتر برای به دست آوردن تروفی در بازی گنجانده شده است شما را در محیطی بزرگ قرار می‌دهد تا در آن به‌دنبال ۲۰ عدد کریستال بروید. البته اگر دنبال یک حالت اعتیاد آور هستید این بخش پیشنهاد می‌شود؛ چرا که اگر هم بحث به دست آوردن تروفی نیز در میان نبود، این بخش به خودی خود می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند تا مهارت‌های رانندگی خودتان را محک بزنید.

منبع توضیحات: زومجی

*/ ]]> تصاویر-بازی-CTR-Nitro-Fueled تصاویر-بازی-CTR-Nitro-Fueled تصاویر-بازی-CTR-Nitro-Fueled تصاویر-بازی-CTR-Nitro-Fueled تصاویر-بازی-CTR-Nitro-Fueled info

Crash is back in the driver’s seat! Get ready to go fur-throttle with Crash™ Team Racing Nitro-Fueled. It’s the authentic CTR experience plus a whole lot more, now fully-remastered and revved up to the max:

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled v1.21 برای PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..