تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی بزرگ ترین بیمارستان صحرایی کشور در اصفهان

ساعت: 09:07 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972893

رئیس بیمارستان شهید صدوقی(ره) اصفهان خبر داد؛

این بیمارستان به صورت کانکسی به خدمت گرفته می شود که سه اتاق عمل سیار، یک مرکز ریکاوری، یک واحد زایشگاه، واحد رادیولوژی و آزمایشگاه، دو واحد اورژانس و دو واحد بستری با ظرفیت ۶۴ تخت بستری، هفت دستگاه یونیت دندانپزشکی، یک سردخانه و یک واحد داروخانه سیار توسط ۱۶ دستگاه تریلر و ۴ دستگاه کامیون به منطقه هدف انتقال داده می شود که کارشناسان مربوطه عملیات نصب را آغاز می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت، رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت الله صدوقی(ره) اصفهان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال جاری ۱۰ بیمارستان صحرایی در مناطق محروم کشور در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان حنوبی و هرمزگان برپا می کند که علاوه بر این، چهار بیمارستان هم توسط سیستم دانشگاهی کشور راه اندازی می شود.

سیدرضا مرتضویان ادامه داد: بیمارستان شهید صدوقی(ره) هم بیمارستان صحرایی خود را در منطقه هامون شهر از توابع زابل برپا می کند و از ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه به ارائه خدمات تخصصی به مردم آن مناطق می پردازد.

وی افزود: جهت ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مردم هامون شهر، با کمک پزشکان مقیم آن منطقه غربالگری مورد نیاز صورت گرفته و بیماری های شایع و مهم شناسائی شده و این اطلاعات در اختیار تیم های پزشکی که اعزام می شوند قرار گرفته است.

مرتضویان تصریح کرد: در بیمارستانی که مجموعه ما راه اندازی می کند فوق تخصص های گوارش، بیماری‌های عفونی، غدد، جراحی قلب، نفرولوژی و بیماری‌های گوارشی، و تخصص های ارتوپدی، چشم، داخلی، زنان و زایمان، قلب، کودکان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، بیهوشی، پوست، رادیولوژی، جراحی عمومی و روان پزشکی به همراه کارشناسان تغذیه، بهداشت، آموزش و روان شناس حضور دارند تا به صورت رایگان به مردم خدمت کنند.

مرتضویان با اشاره به این که این بیمارستان یکی از بزرگ ترین بیمارستان های صحرایی کشور است، در تشریح ساختار فیزیکی آن خاطر نشان کرد: این بیمارستان به صورت کانکسی به خدمت گرفته می شود که سه اتاق عمل سیار، یک مرکز ریکاوری، یک واحد زایشگاه، واحد رادیولوژی و آزمایشگاه، دو واحد اورژانس و دو واحد بستری با ظرفیت ۶۴ تخت بستری، هفت دستگاه یونیت دندانپزشکی، یک سردخانه و یک واحد داروخانه سیار توسط ۱۶ دستگاه تریلر و ۴ دستگاه کامیون به منطقه هدف انتقال داده می شود که کارشناسان مربوطه عملیات نصب را آغاز می کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیمارستان صحرایی که سال گذشته برپا کردیم حدود یک و نیم میلیارد تومان هزینه در برداشت که ۵۳ هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود قرار داد و برای امسال حدود ۶۰ هزار نفر را به عنوان جمعیت تحت پوشش خدمات این بیمارستان پیش بینی کرده ایم.

رئیس شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح استان اصفهان ضمن اشاره به همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان در جریان برپایی این بیمارستان خاطر نشان کرد: آموزش بهداشت یکی از محورهای فعالیت ما در این منطقه است و از همین رو بسته های آموزشی به مردم ارائه می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی بزرگ ترین بیمارستان صحرایی کشور در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..