تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت اسفناک راه های ارتباطی مناطق محروم دیشموک/سردرگمی مردم در سایه بی توجهی مسئولان +تصاویر

ساعت: 09:03 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972168

بی توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد؛

راه های ارتباطی روستاهای بخش دیشموک اسفناک و نامناسب بوه که در ایام مختلف سال با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کهگیلویه،  وضعیت اسفبار راه ارتباطی روستاهای دیشموک مردم را به ستوه آورده است.

از راه‌های ارتباطی که سر و صدای زیادی از سوی مردم را به دلیل نامطلوبی دارد، راه ارتباطی  روستاهای بُنه‌کلو، سَرتُل، ریزک، چندار، پلنگاب، روی‌رِش، سِربست‌علیاء، سربست سفلی، لای‌لاشان"له‌لاشون" و در انتها به روستای دارای یک شهید" شهید پرچی به نام روستای دور افتاد‌ی و دور از نگاهِ مسئولان" روستای سرگچ" برای توسعه است.

 منطقه‌ی سرگچ که چندی پیش در آخرین جلسه شورای اداری دیشموک با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل نامناسب بودن راه این روستای، سر و صدای زیادی از سوی برخی مسئولان ایجاد کرده است.

راه ارتباطی این روستاها که در سال93 از سوی مسئولان شهرستان و استانی وعده آسفالت چهار کیلومتر از آن به مردم داده شد ولی نه فقط آسفالت بلکه حتی زیرسازی نشده و در آستانه نابودی کامل که در این صورت در آیند‌‌ه‌ی نزدیک همانند راه روستای سرتنگ لیراب، چارپایان هم به سختی از آن عبور خواهند کرد.

 مسئولان مردم محروم را باید قدر بدانید نه به خاطر اینکه در انتخابات به دور از همه سختی‌ها صبح زود را برای حضور صددرصدی پای صندوق رای می‌آیند و به شما رای می‌دهند بلکه به خاطر تحمل این همه سختی و باوجود این شرایط بازهم قدردان نظام و انقلاب هستند.

آقایانی که فقط در آستانه انتخابات در مراسمات فاتحه‌خوانی و جشن عروس پیدایتان می‌شود، هم‌اکنون وقت کار است که مردم نیازمند مساعدت شما هستند!

راه های ارتباطی بی‌سروسامان روستاهای محروم دیشموک گلایه و انتقاد شدید مردم را به دنبال دارد و این امر مردم را دیگر به ستوه آورده است این اظهار مردم شریف روستاهای دیشموک است.

مسعود شایسته از جوانان روستای چندار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:  سیل و باران هفته پیش خسارات زیادی را به خانوارهای روستاهای چندار و سرگچ وارد کرده است.

وی افزود: ریزش منازل مسکونی مردم و آب گرفتگی آنها از مهمترین حوادث سیل اخیر بود که مردم را به دردسر انداخته است.

شایسته با انتقاد شدید از مسئولان، گفت: این مسئولان بودجه روستاها را چه کار می‌کنند؟! چرا کاری برای مردم انجام نمی‌دهند؟!

وی با بیان اینکه با بخشدار دیشموک موضوع را در میان گذاشته اند، افزود: پاسخ بخشداری این بود که در حال پیگیری هستند.

شایسته تصریح کرد: مسئولان اصلاً به فکر این مردم نیستند و خود چند بار پیگیری کردم  ولی هیچکس جواب درستی نداد.

این جوان با اشاره به اینکه، مردم روستای چندار از این وضع اسفبار در سایه بی توجهی مسئولان به ستوه آمده  و نه راهی برایشان مانده و نه سرپناهی، خاطرنشان کرد: می توانم بگویم فقط چشم به راهی براشون مانده است ولی اینکه امید مردم تا چه زمانی ادامه داشته باشد!، ؟الله اعلم!

این جوان تحصیل کرده روستای چندار با کنایه به مسئولان شهرستانی و استانی گفت: وقتی باران می‌بارد همه پرنده ها به دنبال سرپناهند، اما عقاب برای اجتناب از خیس شدن، بالاتر از ابرها پرواز می‌کند.

وی اضافه کرد: ولی این مردم نه پرنده هستند که پرواز کنند و دنبال سرپناه بگردند و نه عقاب هستند که بالاتر از ابرها بروند تا در امان بمانند.

 شایسته با بیان اینکه، به چه کسی و چطوری بگویم و از کجا شروع کنم، گفت: فقط میتوانم بگویم این مردم همچنان در بیچارَگی بَه سر می‌برند.

وی متذکر شد: از وعده‌های دروغ یا از بودجه های به باد رفته بخش و بالاخص روستای چندار بگویم یا از جیب پُر کسانی که از بیت المال وحق مردم پُرشده و اَلان هیچ خبری از آنها نیست.

روستاهای بنه کلو، سرتل، ریزک،چندار، پلنگاب، روی رش،سربست علیا، سربست سفلی،لای لاشان،سرگچ از راه ارتباطی نامطلوب برخوردارند.

گفتنی است؛ روستای چندار به تنهایی ۹۸ خانوار با جمعیت ۵۴۰ نفر و تقریباً در فاصله شش کیلومتری از شهر دیشموک واقع است.

=============

گزارش از وحید آهنگ

=============

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت اسفناک راه های ارتباطی مناطق محروم دیشموک/سردرگمی مردم در سایه بی توجهی مسئولان +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..