تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش دقت، تمرکزو اعتمادبه نفس کودکان سه هدف محاسبه های ذهنی

ساعت: 19:02 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972283

رئیس مؤسسه یو‌سی‌ مس ایران با بیان اینکه با محاسبه ذهنی(چرتکه) نمی خواهیم از کودکان ماشین حساب بسازیم، گفت: افزایش دقت، تمرکزواعتمادبه نفس کودکان سه هدف محاسبه های ذهنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ "عقیل قرایی"در آیین تجلیل از آئین تجلیل از مقام آورندگان بیست و یکمین مسابقه جهانی محاسبه ذهنی «UCMAS» کشور امارات، دبی که با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و شهرستان گرگان و خانواده ها در سالن ولایت سازمان تبلیغات استان گلستان برگزارشد،اظهار کرد: کودکان با گذراندن 10 ترم از آموزش های محاسبات ذهنی فارغ التحصیل می شوند و انتظار داریم 100 نفر فارغ التحصیل در سال جاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در 4 ترم اول کودکان محاسبات را با چرتکه انجام می دهند اما بعد از آن با ید از ذهن خود و تجسم استفاده کنند.

رئیس مؤسسه یو‌سی‌ مس ایران تصریح کرد: تا سن 7 سالگی کودکان از نیمکره راست مغز خود استفاده می کنند اما با رفتن به مدرسه یادگیری نوشتن از نیمکره چپ استفاده می کنند، ما در این روش نیمکره راست کودک را که قادر به فعالیت های بیشتر ذهنی و شکلی است فعال می کنیم.

به گفته قریشی؛ این روش آموزشی 4 سال است که در ایران ورود پیدا کرده است. وی بیان کرد: از سال 91 فعالیت مؤسسه ما آغاز شدوطی آن کودکان زیادی از سراسر ایران در آن آموزش می بینند و همه ساله درمسابقات کشوری و بین المللی آن شرکت می کنند.

رئیس مؤسسه یو‌سی‌ مس ایران اذعان کرد: از بین 2 هزار و 200 شرکت کننده 161 نفراز ایران با کسب 4 قهرمان قهرمانان، 70 مقام اولی و 69 مقام دومی مقام اول را بدست آورده اند.

گفتنی است، این مسابقات در بین کودکان پنج الی 13 سال برگزار می شود که با فراخوان نو اندیشان راه ابریشم، در مردادماه مرحله استانی و شهریورماه مرحله کشوری آنان انجام می شود که نفرات اول تا سوم آخرین مرحله به مسابقات بین المللی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش دقت، تمرکزو اعتمادبه نفس کودکان سه هدف محاسبه های ذهنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..