تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف پراید و سمند در محور گنبد به آق قلا + تصاویر

ساعت: 19:02 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972529

یک دستگاه خودروی سمند با خودروی پراید در جاده گنبد به آق‌قلا برخور کرد که باعث بروز حادثه گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، ساعت 11 صبح، یک دستگاه خودروی سمند با خودروی پراید در بیست کیلومتری جاده گنبد به آق‌قلا برخور کرد که باعث بروز حادثه گردید.

خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

علت بروز این حادثه ورود ناآگاهانه خودروی سمند از جاده فرعی به اصلی بوده که موجب برخورد یک دستگاه خودروی پراید با آن گردید.

با توجه به اینکه هم‌اکنون در فصل بارش قرار داریم و احتمال لغزنده بودن معابر زیاد است، رانندگان عزیز شایسته است در صورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن شاهد کاهش تصادفات باشیم.

تصادف پراید و سمند آق قلا

 

تصادف پراید و سمند آق قلا

 

تصادف پراید و سمند آق قلا

 

تصادف پراید و سمند آق قلا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف پراید و سمند در محور گنبد به آق قلا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..