تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افق نگاه تشکلهای دانشجویی، پرورش جوانان انقلابی برای ایرانی مقتدر است

ساعت: 08:36 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972596

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی؛

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با بیان اینکه عده ای تمام تلاش خود را می کنند تا جریانات سیاسی وارد فضای دانشگاه کنند و دانشجو را از واقیعات دور کنند، گفت: تشکلی که در دانشگاه بازیچه‌ی دست احزاب باشد مورد قبول نیست چراکه مصرف انتخاباتی دارد و این اهانت به دانشجو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، حسین شمسی پور دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه پویایی تشکلهای دانشجویی با گذاشتن چند برنامه در 16 آذر خلاصه نمی شود،به برنامه های اجراشده توسط انجمن اسلامی دانشجویان اشاره کرد و گفت: تشکل انجمن اسلامی دانشجویان،تریبون آزاد با موضوع دغدغه من دانشجو را با حضور مسئولین دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو برگزار کرد تا دانشجویان بتوانند دغدغه های خود را به گوش مسئولین برسانند.

وی با بیان اینکه وظیفه ی تشکل های اسلامی و انقلابی در دانشگاه آوردن اسلام به دانشگاه است، نه اینکه صرف فعالیت سیاسی انجام دهند، گفت: امروزه باب شده است که عده ای می خواهند تشکل هایی که دانشجو یان را برای ورود به فضای جامعه آماده می کنند را تشکل های سیاسی تلقی کنند،در حالیکه کار تشکل های انقلابی بر پایه ی تربیت جوانی مومن انقلابی و متعهد است و این تشکل های انقلابی در تمام عرصه ها اعم از علمی،فرهنگی،اجتماعی،سیاسی،آموزشی،صنفی و...حضور دارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه عده ای تمام تلاش خود را می کنند تا جریانات سیاسی وارد فضای دانشگاه کنند و دانشجو را از واقیعات دور کنند. نیز گفت: تشکلی که در دانشگاه بازیچه‌ی دست احزاب باشد مورد قبول نیست و مصرف انتخاباتی داردکه این اهانت است به دانشجو است.

وی افزود: این تشکل ها دانشجو را از فضای علمی و پویایی دور کرده و ملعبه ی دست احزاب می سازند.

شمسی پور خاطرنشان کرد: تشکل های انقلابی و ارزشی اردبیل با تمام قوت به پویایی و استقلال از جریانات سیاسی ادامه می دهند و افق نگاهشان نابودی استکبار جهانی و پرورش جوانی مومن و انقلابی برای ایرانی مقتدر و مستقل است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افق نگاه تشکلهای دانشجویی، پرورش جوانان انقلابی برای ایرانی مقتدر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..