تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه CNG که 3 سال است خاک می خورد/هزینه میلیاردی بیت المال از خدمت تا منت!

ساعت: 08:36 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972822

جایگاه سی ان جی بخش فیروز شهرستان کوثر که با هزینه میلیاردی بیت المال در سالهای پیش راه اندازی شده است، بیش از 3 سال است که تعطیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،شهرستان 25 هزار نفری کوثر دارای 2 جایگاه سی ان جی می باشد که یکی از این جایگاهها در مرکز شهر و دیگری در "بخش فیروز" راه اندازی شده است.

جایگاه خصوصی سی ان جی مرکز شهر گیوی در چند ماه اخیر با تعطیلی 10 روزه و یک هفته ای مواجه بوده است؛ اما خواه یا ناخواه به هر حال بخشی از نیازمندی های سوختی اهالی و مسافرین را تامین می کند.

اما دیگر جایگاه سی ان جی که در مرکز بخش فیروز مستقر است با هزینه میلیاردی در سالهای پیشین راه اندازی شده ولی در همان ابتدای کار و با کارکرد مدت کوتاه متوقف و به تعطیلی کشیده شده است.

علت اصلی تعطیلی این جایگاه سوخت که در یک کیلومتری جاده ترانزیتی سرچم (به سمت روستای فیروز آباد- نرسیده به تونل های 12 گانه از سمت اردبیل) واقع شده است فعلاً مشخص نیست و با پیگیری از مسئولین مربوطه به این علت خواهیم رسید.

اما نکته قابل توجهی که در عدم خدمات رسانی به مسافران، گردشگران و اهالی آن منطقه مشهود است، عدم توجه مسئولین امر و بلاتکلیفی تعطیلی 3 ساله این جایگاه سوخت می باشد که پس از گذشت چند سال از تعطیلی هنوز اقدامی در خصوص راه اندازی مجدد آن جایگاه صورت نگرفته است.

نکته مهم و حیاتی که مسئولین نسبت به آن بی توجه بوده اند هزینه میلیاردی از بیت المال به این جایگاه است که به نظر می رسد دولت پاسخگوی این معضل باشد.

بنا بر مستندات مربوطه و گفته های مسئولین امر این جایگاه سوخت تا پای اجاره به بخش خصوصی  پیش رفت ولی بدون اینکه متقاضیان جایگاه را تحویل بگیرند قرارداد فسخ شد.

شنیده ها حاکیست که این جایگاه هم اکنون بیش از 12 میلیون تومان به شرکت های برق و گاز بدهی دارد که فعلا هیچ مسئولی پاسخگوی این بدهی نیست.

به گزارش کوثرخبر، با راه اندازی مجدد این جایگاه سی ان جی که در محدوده رگ حیاتی استان (جاده سرچم) واقع شده است می توان توسعه اقتصادی بخش فیروز و حتی شهرستان کوثر را موجب شد و تنها مسئولین امر شهرستانی می توانند نسبت به کارگیری این جایگاه و تحویل آن به بخش خصوصی و یا ... توسعه متوازن شهرستان را منجر شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه CNG که 3 سال است خاک می خورد/هزینه میلیاردی بیت المال از خدمت تا منت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..