تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل تازه عروس بدست همسرش+جزئیات

ساعت: 09:21 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 972110

نزاع بین زن و شوهر در روستای نقره‌ده بندرکیاشهر منجرب به قتل زن جوان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان‌خبر؛ عصر دیروز براثر نزاع بین زن و شوهر جوان در منطقه نقره‌ده بخش بندر کیاشهر از توابع شهرستان آستانه‌اشرفیه و با اصابت ضربه چاقو از سوی شوهر، زن تازه‌عروس جان خود را از دست داد.

این زوج جوان که تنها قریب به شش ماه از آغاز زندگی مشترکشان می‌گذشت پس از جروبحث اولیه، ب.م مرد جوان با ضربه چاقو همسر خود را زخمی کرد و تلاش وی برای رساندن زن جوان خود به بیمارستان بی‌نتیجه ماند و نامبرده پس از متوجه شدن از مرگ همسر، خود را به نیروی انتظامی معرفی کرد.

دلایل این نزاع در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل تازه عروس بدست همسرش+جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..