تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطای استراتژیک دولت روحانی / بودجه ۹۶ منطبق با برنامه ششم توسعه نیست

ساعت: 09:20 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 971842

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین بودجه ۹۶ بر اساس برنامه پنجم خطایی استراتژیک از سوی دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خسته بند در گفتگو با ۸دی، با اعلام اینکه بودجه ۹۶ منطبق با برنامه ششم توسعه نیست، اظهار داشت: اگر بودجه سال آینده با برنامه ششم منطبق نباشد یک چالش اساسی است.
وی به ضرورت مطالعه نمایندگان از لایحه بودجه تقدیمی دولت اشاره کرد و افزود: لایجه بودجه تقدیمی دولت باید مورد مطالعه بیشتری قرار بگیرد تا نواقصی که هست رفع شود.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه باید برشی از برنامه ششم باشد و اگر دولت غیر از این عمل کند موجب یک خطای استراتژیک خواهد شد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه کشور از برنامه پنجم توسعه عبور کرده است، اظهار کرد: ما برنامه پنج توسعه را پشت سر گذاشته ایم و وارد برنامه ششم هستیم و باید طبق برنامه ملی جلو برویم.
خسته بند با بیان اینکه کمیسیون تلفیق روی برنامه ششم توسعه در حال مطالعه و اقداماتی است، گفت:  ما در سال اول برنامه هستیم و دولت باید لایحه بودجه بندی خود را منطبق بر آن تنظیم کند.


نماینده مردم انزلی در مجلس با اعلام اینکه برنامه ششم هم نواقصی دارد، بیان داشت: مجلس و دولت در تلاشند تا این نواقص را با نشست های تخصصی و مشترک رفع کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا بودجه کشور بر اساس برنامه ششم تدوین شود، ادامه داد: اگر بودجه ۹۶ بر اساس برنامه ششم توسعه نباشد نمایندگان در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی این مسئله را موشکافی خواهند کرد و اگر گیر ها و نواقصی وجود داشته باشد باید تلفیق صورت گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطای استراتژیک دولت روحانی / بودجه ۹۶ منطبق با برنامه ششم توسعه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..