تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام ماهیت آمریکا را نشان داد/ مسؤولان دغدغه باغداران مازندانی را از بین ببرند

ساعت: 17:27 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972475

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه روز به روز نفرت و انزجار مردم ایران از امپرالیسم جهانی بیشتر می‌شود، گفت: در برجام ماهیت آمریکا نشان داده شد، و دولت باید پاسخی دندان‌شکن به آمریکا بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نظام الهی تنها با تکیه بر مردم و پیروی از ولایت فقیه، همواره در مقابل بدخواهان می‌ایستد و این در مقابل ظلم و ستم دشمنان بر همگان ثابت شده است.


وی با اشاره به حوادث و رفت و آمدهای دیپلماتیک اخیر در منطقه، تصریح کرد: ایران اسلامی هر روز سربلندتر از دیروز است و سران عرب بدانند با چاپلوسی در برابر غرب نمی‌توانند ما را منزوی کنند.

خطیب جمعه ساری به بدعهدی آمریکا در برجام و تمدید تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: آمریکا در مدت یک‌سال در 11 مورد نقض برجام کرد و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بارها در رابطه با بدعهدی شیطان بزرگ تذکر داده بودند.

قاسمی با اعلام اینکه روز به روز نفرت و انزجار مردم ایران اسلامی از امپرالیسم جهانی بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: در برجام ماهیت آمریکا نشان داده شد و دولت باید پاسخی دندان‌شکن به آمریکا بدهد.

وی راه مقابله با استکبار را در حفظ وحدت دانست و گفت: برای مقابله با دشمن نیاز داریم که با همدیگر متحد باشیم و حفظ انسجام نیاز به اطاعت از ولی فقیه است، پیروزی این نظام در گرو توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به بحران سرما و ضرر و زیان باغداران استان، به مسئولان یادآور شد: فروش مرکبات به کندی پیش می‌رود و لازم است تا در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

قاسمی در پایان با بیان اینکه کشاورزان و باغداران مازندرانی همواره برای فروش محصول نگرانند، گفت: با ساماندهی درست توسط مسئولان، دغدغه آنان باید از بین برود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام ماهیت آمریکا را نشان داد/ مسؤولان دغدغه باغداران مازندانی را از بین ببرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..