تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت صحنه تمامی توطئه ها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است

ساعت: 20:49 منتشر شده در مورخ: 1395/09/19 شناسه خبر: 972620

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا گفت : امریکا در طول تاریخ انقلاب نه تنها منفعتی برای ایران نداشته است بلکه پشت صحنه همه توطئه ها علیه انقلاب نیز حضور داشته است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه عبادی ، سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به میلاد نبی مکرم اسلام بر اساس منابع اهل سنت افزود: اختلاف بین منابع اهل سنت و شیعه در باره میلاد پیامبر گرامی اسلام به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است

وی اظهار کرد: دشمن با اختلاف افکنی بین شیعه و سنی می خواهد مسلمانان را به جان هم بیندازد از این فرصت برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کند .

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به اظهارات نخست وزیر بریتانیا در اجلاس منامه گفت: هدف انگلیس همواره تفرقه افکنی، گسترش ناامنی، جنگ، خشونت و تروریسم است و مسلمانان باید با بیداری کامل توطئه دشمنان را خنثی کنند.
وی ادامه داد: با هوشیاری و بصیرت مسلمانان دیگر زمان حکومت استکبار بر مسلمانان به پایان رسیده است و مردم در منطقه در مقابل دشمن ایستاده اند .

حجت الاسلام محمدی ‍ راد در خصوص نقض برجام از سوی آمریکا خاطرنشان کرد : تمدید تحریم ها برای  10 ساله دیگر علیه  ایران، صراحتاً نقض برجام است و آمریکا به تعهدات برجام پایبند نبوده است.
وی اظهار کرد: پشت صحنه تمامی توطئه ها علیه کشور ایران استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و نباید به وعده های دروغ شیطان بزرگ اعتماد کرد .
محمدی راد، داعش را دست پرورده استکبار دانست و گفت: با تلاش ها و مجاهد های نیروهای مقاومت در سوریه ، حلب در آستانه آزاد سازی است .

وی تاکید کرد : با توجه به این که داعش و تکفیری ها تمامی خانه های مردم را ویران کرده است و مردم مظلوم سوریه و همچنین مدافعان حرم در سرما به سر می برند لازم است مردم همت کنند و برخی لوازم اولیه چون لباس گرم و پتو و کلاه و ... به سوریه ارسال کنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت صحنه تمامی توطئه ها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..